شهردار توپ آغاج در گفتگو با پرسون:

پروژه های عمرانی در شهر «توپ آغاج» در آینده سرعت بیشتری می گیرند

شهردار توپ آغاج گفت: در بحث خدمات شهری و عمرانی کارهای بسیار خوبی در این مدت در شهر توپ آغاج انجام گرفته است و روند انجام پروژه های عمرانی در آینده سرعت بیشتری به خود خواهند گرفت.

کردستان ـ حمیدرضا معصوم خانی؛ شهردار توپ آغاج در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به ‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

شهردار توپ آغاج تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت‌پنداری برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند.

معصوم خانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهر توپ آغاج در سالهای اخیر پیشرفت های عمرانی و... بسیار خوبی داشته است، بیان کرد: خوشبختانه در بحث خدمات شهری و عمرانی کارهای بسیار خوبی در این مدت در شهر توپ آغاج انجام گرفته است.

وی به برخی از این کارهای انجام گرفته اشاره کرد و بیان داشت: افزایش انشعابات برق خانگی و عمومی، لوله کشی و انشعاب آب شرب منازل، اجرای فاضلاب توپ آغاج در اکثر مناطق شهر، تخصیص اعتبارات و وام ۴ درصدی برای نوسازی و ساخت و ساز منازل مسکونی، تبدیل شدن از دهستان به شهر در سال ۹۱ و تاسیس شهرداری از جمله این کارهاست.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود بیان داشت: همچنین باید گفت که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتصاب حجت الاسلام حکیمی فر؛ به عنوان امام جمعه این شهر می باشد که همیشه ایشان نقش پررنگی در مسایل فرهنگی و دینی توپ آغاج داشته و دارند.

وی بیان داشت: اجرای دیوار حائل عبوری از مرکز شهر، بهسازی و آسفالت معابر در بسیاری از نقاط داخل شهر، اجرای سنگ فرش پیاده روها در برخی از نقاط سطح شهر، جدولگذاری به صورت کانیوا و ایستاده در اکثر مناطق مورد نیاز بخشی از کارهای انجام شده در طول این سالها در این شهر می باشد.

شهردار توپ آغاج ادامه داد: توسعه روشنایی معابر سطح شهر، تاسیس نمایندگی جهاد کشاورزی، ارائه خدمات مخابراتی به شهروندان و اینترنت پرسرعت، تاسیس شرکت تعاونی برای تسهیل در خدمات دهی بهتر به شهروندان و...از دیگر خدمات به مردم توپ آغاج می باشد.

معصوم خانی بیان کرد: ان شاء الله در سال های آینده روند رو به رشد کیفی و کمی توپ آغاج در دستور کار قرار دارد و در بحث عمرانی شاهد شکوفایی بسیار خوبی در این شهر خواهیم بود.

عباسعلی ـ استان کردستان

230576