گری اسکیل وارد دیفای میشود؟

اسناد جدید نشان می دهد که شرکت دارایی های دیجیتال گری اسکِیل (Grayscale) در حال بررسی ایجاد اعتماد برای پروژه های دیفای (DeFi) است.

به گزارش سایت خبری پرسون، گری اسکِیل(Grayscale) ، بزرگترین مدیر دارایی های دیجیتال جهان، در ۲۷ ژانویه۲۰۲۰ برای (Aave) ، (Cosmos) و (Polkadot) به همراه مونِرو (Monero) و کاردانو (Cardano) در Delawar اعتماد ایجاد کرد.

این شرکت دارایی از طریق شرکت دِلاوِیر تراست (Delaware Trust) راه اندازی شد. همان شرکتی که برای اعتمادهای قبلی مانند بیت (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) استفاده می کرد. این ایجاد اعتماد اکنون نقش اصلی را در فضای رمزنگاری ایجاد میکند.
با این حال، ثبت اخیر تأییدی برای ایجاد اعتماد جدید نیست.

این شرکت همچنین در اوایل ماه جاری اعتبارات خود را برای چندین رمزنگاری ثبت کرده است، از جمله لینک (LINK) ، بت (BAT) و مانا (MANA) ، اما اظهار داشت که “گاهی اوقات ، ثبت های رزرو شده را انجام خواهیم داد ، اگرچه ثبت به این معنی نیست که ما محصولی را به بازار عرضه خواهیم کرد.”.

با این وجود ثبت گرِی اسکِیل نشان دهنده این است که غول دارایی دیجیتال به طور جدی اعتمادهای جدید دیفای را در نظر می گیرد. این شرکت فقط در سه ماه آخر سال ۲۰۲۰ حدود ۳.۳ میلیارد دلار سرمایه برای دارایی های رمزنگاری به دست آورده است که بیشتر آن از سرمایه گذاران نهادی هستند. با گرم شدن بازار دیفای، پول نهادی که گرِی اسکِیل جذب می کند می تواند یک قدم بزرگ در تصویب جهانی باشد.

منبع: سام تایمز

230487