رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه در گفتگو با پرسون:

آتش سوزی گسترده در کارگاه کتیبه سازی / اطفاء حریق با حضور 14 خودروی آتش نشانی و 40 نیروی متخصص

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه از آتش سوزی گسترده در کارگاه رنگ آمیزی کتیبه های پلاستیکی در واحد مسکونی کرمانشاه خبر داد.

کرمانشاه ـ آتشپاد غلامرضا رضایی؛ رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: عصر امروز جمعه طی تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی، گزارش یک مورد حریق در میدان مرکزی در واحدی مسکونی داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه گفت: متاسفانه برخی از شهروندان بی اطلاع و بی مسئولیت منزل مسکونی خود را به کارگاه ساخت کتیبه های پلاستیکی تبدیل نموده بودند و با توجه به وجود مقدار زیادی ماده آتش زای «تینر» و احتمال گسترش بیشتر آتش به دیگر منازل و اماکن محله درخواست نیروی کمکی بیشتر به آتش نشانی شد.

رضایی تاکید کرد: برای خاموش کردن این آتش سوزی گسترده بیش از 14 خودروی آتش نشانی به همراه 40 آتش نشان در محل حادثه در کمترین زمان ممکن حاضر شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه با اشاره به اینکه تجربه نیروهای این سازمان موجب جلوگیری از کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان و نیروهای این سازمان گردید، گفت: تمام نیروهای آتش نشانی حاضر در محل آتش سوزی بیش از یک ساعت و 40 دقیقه علمیات بدون وقفه را برای اطفاء این حریق انجام دادند تا سرانجام موفق به خاموش شدن شعله های آتش شدند.

آتشپاد رضایی گفت: با این وجود در این آتش سوزی 3 نفر دچار مصدومیت شدند که 2 نفر از این مصدومین نیروهای آتش نشانی کرمانشاه بودند و دیگری از شهروندان بود.

230428

مطالب مرتبط