فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری عوامل درگیری با ماموران شهرداری کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، پنج نفر از عوامل درگیری با نیروهای اجراییات شهرداری کرمانشاه دستگیر شدند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، سرهنگ «علیرضا دلیری»؛ فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با تایید خبر در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در حوالی میدان آزادی کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتری ۲۲ بهمن در محل، یکی از ماموران اجراییات شهرداری به آنها مراجعه و اعلام کرد در حال جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر بوده اند که پنج نفر از اراذل و اوباش با آنها درگیر و سپس به داخل یک قلیانسرا متواری شده اند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات ماموران پلیس موفق به شناسایی قلیانسرای مذکور شده و در عملیاتی غافلگیرانه هر پنج عامل درگیری را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رییس پلیس شهرستان کرمانشاه، همچنین از توقیف سه دستگاه خودروی متعلق به اراذل و اوباش خبر داد و گفت: ۲۰ عدد قلیان نیز جمع آوری و قلیانسرا هم پلمب شد.

سرهنگ دلیری در پایان مبارزه با افراد شرور و اراذل و اوباش را جزو برنامه های اولویت دار پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: اجازه نمی دهد عده ای معدود برای قدرت نمایی در نظم و امنیت عمومیی اخلال ایجاد و مزاحم دیگران شوند.

230409