مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خبر داد:

کلنگ زنی و افتتاح 174 پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از 174پروژه توزیع برق با اعتبار 563 میلیاردریال، همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش پرسون از اراک، محمد اله داد اظهار داشت: 29 پروژه توزیع برق در اراک، 7 پروژه در کمیجان، 30پروژه در تفرش، 13 پروژه در آشتیان، 16پروژه در فراهان، 14 پروژه در غرق آباد، 34پروژه در مامونیه، 3پروژه در محلات، 6پروژه در دلیجان، 11 پروژه در شازند و 11 پروژه در خنداب کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

وی نصب کنتور هوشمند ،اصلاح شبکه فرسوده شهری و روستایی، راه اندازی و تجهیز اکیپ های خط گرم، نصب چراغ های معابری و احداث نیروگاه های مقیاس کوچک از مهمترین پروژ ه های شاخص دهه فجر عنوان کرد.

مهندس اله داد با بیان اینکه با افتتاح پروژه های توزیع برق استان، برای 311نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است، افزود: صنعت برق کشور علاوه بر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم فعالیت‌های تولیدی در همین صنعت، به صورت مستقیم در فعالیت دیگر صنایع نقش داشته و به صورت غیرمستقیم در اشتغال زایی صنایع دیگر نقش آفرین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: همچنین درایام دهه فجر روستای «مزرعه‌نو» در شهرستان آشتیان که نخستین روستای سبز کشور است و تمام انرژی برق مورد نیاز آن از منابع و تأسیسات خورشیدی تأمین می‌شود، با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال به افتتاح می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی توسعه زیرساخت‌های شهری، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تأمین روشنایی معابر شهری و روستایی و تأمین برق متقاضیان را از اهداف افتتاح این پروژه‌ها دانست.

اله داد تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای تداوم توزیع مطمئن و پایدار نیروی‌ برق، رضایت‌مندی مشترکین، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و بهره‌وری اقتصادی اقدام به افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان کرده است.

230266

مطالب مرتبط