نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در یزد؛

ایستادگی و مقاومت؛ درس بزرگ مادران ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ایستادگی و مقاومت را درس بزرگ مادران میهن اسلامی ایران دانست و تاکید کرد بر ماست که با به کار گیری این آموزه‌ها آینده‌ای پرشکوه را برای ایران عزیز به ارمغان بیاوریم.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ در یادواره ۲۶ بانوی شهید و ۲۲ بانوی جانباز استان با اشاره به نقش بانوان در دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی گفت: این بانوان اسوه‌های تقوا و پرهیزگاری اند که با نثار جان خویش زینب وار از کیان اسلامی ایران دفاع کردند.

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه هدایت خداوند ارزانی تمامی کسانی است که در راهش جهاد می‌کنند افزود: بانوان مومن به ویژه آنان که جان خویش را در طبق اخلاص قرار دادند همان هدایت شدگان خداوند هستند که تعالی جامعه به برکت وجود آن‌ها صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با اشاره به نقش بانوان در تربیت فرزندان صالح گفت: این مادران همان قهرمانان و سرافرازان جامعه امروزند که با نثار بهترین فرزندان خود عزت و افتخار و امنیت را به ملت ایران تقدیم کردند.

حجت الاسلام شکری همچنین ایستادگی و مقاومت را درس بزرگ مادران میهن اسلامی ایران دانست و تاکید کرد بر ماست که با به کار گیری این آموزه‌ها آینده‌ای پرشکوه را برای ایران عزیز به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

230248

مطالب مرتبط