نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

تغییر و پیشرفت در راستای خدمت به ملت ایران باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بی‌انصافی‌ها بیداد کرده و این مهم به راحتی احساس می‌شود گفت: تغییر و پیشرفت در راستای خدمت به ملت ایران باشد.
تصویر تغییر و پیشرفت در راستای خدمت به ملت ایران باشد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان شامگاه دیروز (سوم شهریورماه) در جلسه شورای اداری استان، ضمن گرامی‌داشت شهدای دولت، اظهار کرد: با همه حساسیت و نظارت‌هایی که انجام می‌شود، بی‌انصافی‌ها بیداد کرده و این مهم به راحتی احساس می‌شود، امیدواریم با استقرار دولت و کابینه جدید شاهد تحول، تغییر و پیشرفت در راستای خدمت به ملت ایران باشیم و این مهم، همان نکته‌ای است که مردم به خاطر آن پای صندوق‌های رای آمدند و رهبر انقلاب نیز بر آن تاکید دارند.

این مسئول ادامه داد: عمر کوتاه و فرصت خدمت کوتاه‌تر است و خوشا به حال کسانی که فرصت غنیمت را شمرده و برای رفاه حال جامعه استفاده می‌کنند و چنین مدیرانی در استان کم نیستند و باید قدردان زحمات آنان بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یادآور شد: زندگی میدان امتحان بوده و آغاز و پایان زندگی به انتخاب ما نیست و فرصتی به نام عمر به انسان‌ها داده‌اند، مسئولیت‌ها میدان امتحان مهم و سنگینی بوده و آیندگان قضاوت خوبی خواهند داشت، کما اینکه ما نیز در رابطه با اقدامات شایسته پیشینیان، قضاوت‌هایی را داریم.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: سال‌های خدمت، زمان و فرصت خوبی برای کار کردن است و همان‌طور که دوران جوانی گذراست، مسئولیت نیز همیشگی نیست، بلکه عقل سلیم حکم می‌کند از فرصت حداکثر استفاده را داشته باشیم و وقتی توانایی اجرایی و قدرت نداریم، افسوس نخوریم.

امام جمعه در پایان این جلسه از رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان به نمایندگی از جامعه پزشکان و همچنین از دانش‌آموزانی که در کنکور ۱۴۰۰ رتبه تک‌رقمی کسب کرده بودند، تقدیر شد.

منبع: ایسنا

334724