نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:

همه مردم باید صاحب خانه باشند نه خانه بدوش

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: باید برای حل مشکلات مسکن فکر اساسی کرد اما عمل مهم است نباید تنها به حرف اکتفا کنیم. همه مردم باید صاحب خانه باشند نه خانه بدوش.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، درخصوص وضعیت مسکن اظهار داشت: داشتن خانه حق هرانسانی است که این سالها فراهم کردن آن ناممکن شده .برج سازان و مسئولین مرتبط با تهیه مسکن مردم توجهی به اوضاع مردم محروم و پایین دست جامعه ندارند این خلاف آرمان های والای انقلاب است .گناه این مردم چیست ؟ چرا مردم را بخاطر سود خودتان به تنگنا کشیدید؟ چرا بفکر مسکن محرومان نیستید.

شاهرخی افزود: مسکن بخش عمده‌ای از مخارج زندگی را تشکیل می‌دهد. امیدوارم با کوشش جمعی خیرین و نیکوکارانی که در استان حضور دارند تمام محرومان دارای مسکن شوند، اگر انجمن خیرین مسکن ساز بتواند مخارج مسکن را از دوش محرومان کم کند کار بسیار بزرگی در این زمینه انجام داده‌اند. باید بفکر مسکن محرومان باشیم فرقی بین اقشار جامعه در امر داشتن مسکن نیست

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: مردم همیشه در صحنه هستند و در کمک به محرومان نشان داده‌اند بسیار علاقه‌مند هستند به ویژه اگر کار خیر جنبه پایدار و ماندگار داشته باشد، در همین راستا با علم، درایت، تدبیر و خرد جمعی زمینه مشارکت مردم در ساخت مسکن محرومان فراهم شود.


بیشتر بخوانید؛

در قالب طرح اقدام ملی قهرمانان ورزشی کرمانشاه صاحب مسکن می شوند


وی با بیان اینکه باید سخنان امام خمینی(ره) را در بحث مسکن نقشه راه قرار بدهیم گفت: امام راحل داشتن مسکن را حداقل حقوق مردم می‌دانستند و تاکید داشتند مشکل مردم باید حل شود. متاسفانه برخی از افراد وصیت های امام را فراموش کرده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: با توجه به گستردگی مشکلات مناطق حاشیه نشین شهرهای استان تنها با استفاده از ظرفیت خیرین استانی حل نمی‌شود سرمایه گذاران باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشند سرزمین ایران کشوری غنی است نباید کسی بی مسکن بماند؛ باید برای حل مشکلات مسکن فکر اساسی کرد اما عمل مهم است نباید تنها به حرف اکتفا کنیم. همه مردم باید صاحب خانه باشند نه خانه بدوش.

وی بیان کرد: امیدواریم با اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان گام‌ها به سرعت بیشتری برداشته شود و ۱۰ هزار مسکنی که قرار است توسط ستاد اجرایی فرمان امام راحل ساخته شود به هزار و ۷۰۰ مسکن طرح ملی اضافه شود نه اینکه از این تعداد، ۱۰ هزار مسکن کم شود و همچنین ۳ هزار مسکنی که رییس بنیاد شهید کشور قول دادند جامعه عمل به خود بگیرد.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

223202