اختلافات برخی از اعضا شورای شهر با شهردار در شان مردم کرمانشاه نیست/ برخی خود را بالاتر از دیگران می بینند

رئیس شورای شهر کرمانشاه با عنوان اینکه منشا این اختلافات برخی از اعضا شورای شهر با شهردار هر چیزی که هست در شان مردم کلان شهر کرمانشاه نیست، ادامه داد: آیا شهرداری و شورای شهر توانسته اند آنگونه که شایسته مردم این شهر است به آنان خدمت کنند؟ که اگر از شخص بنده سوال شود جواب خیر است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، طیب حیدری رئیس شورای شهر کرمانشاه روز سه شنبه(7 بهمن ماه) در نشست خبری شهردار کرمانشاه با اصحاب رسانه با عنوان اینکه اختلاف چند تن از اعضای شورا با شهردار، هم مردم و هم بنده را خسته کرده است، گفت: این اختلافات از دوره های پیشین شروع شده و همچنان ادامه دارد.

طیب اظهار داشت: برای رفع اختلافات شورای شهر کرمانشاه باید متخصصین ان را بررسی کنند و راه برطرف کردن این مشکل را ارائه دهند.

رئیس شورای شهر کرمانشاه با عنوان اینکه منشا این اختلافات و رفتارها هر چه هست در شان مردم کلان شهر کرمانشاه نیست، ادامه داد: آیا شهرداری و شورای شهر توانسته اند آنگونه که شایسته مردم این شهر است به آنان خدمت کنند؟ که اگر از شخص بنده سوال شود جواب خیر است.

طیب ضمن ابراز تاسف از تشکیل نشدن جلسات شورای شهر و این اختلافات به وجود آمده عنوان کرد: اسامی غایبین را بر اساس وظیفه به هیئت حل اختلاف و مسئولین نظارتی اعلام می کنم و پذیرای هر تصمیمی در این باره هستم.

وی گفت: به دلیل عدم حضور برخی از اعضای شورا، مصوبات شورای شهر نیمه کاره مانده است و موجب نگرانی من شده است.

رئیس شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه تا 15 بهمن تصویب تعرفه عوارض باید تعیین تکلیف شود افزود: 5 جلسه را در هفته آینده در نظر گرفته ایم که برخی از حالا برای عدم حضور، 5 جلسه در یک هفته را غیر قانونی می دانند.

حیدری خاطر نشان کرد: متاسفانه عده ای از اعضای شورای شهر خود را بالاتر از دیگر اعضاء می بینند اما رای هیچکدام از این ۱۱ نفر بر دیگری برتری ندارد و همه یکسان هستند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

230078