سردبیر ویژه نامه دومین کنگره ملی شهدای یزد:

«حُسن یوسف» در دو جلد طراحی و منتشر می شود

سردبیر ویژه نامه دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: ویژه نامه کنگره شهدا با عنوان حسن یوسف در دو جلد طراحی و منتشر می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، عالیه مهرابی در نشست خبری کمیته امور بانوان دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با اشاره به تهیه و تنظیم ویژه نامه این کنگره با عنوان حسن یوسف در دو جلد، گفت: در جلد اول این ویژه نامه گزارش تمامی فعالیت های کمیته های کنگره کنگره شهدا ثبت می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت و مستند کردن فعالیت های ارزشمند کنگره شهدا برای دوره های بعدی کنگره در استان و استان های دیگر مفید خواهد بود، افرود: متاسفانه در کنگره های پیشین مستندی از فعالیت های ارزشمندی که انجام شده است موجود نیست.

سردبیر ویژه نامه دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: در جلد اول ویژه نامه علاوه بر فعالیت های کمیته های ۲۲ گانه کنگره شهدا پرتره سیاه قلم ۱۴ سردار استان، ۱۴ اثر خوشنویسی از وصیت نامه شهدا و ... چاپ می شود.

شاعره پرآوازه یزدی افزود: در جلد دوم ویژه نامه حسن یوسف نیز دستاورد های کنگره شهدای استان و تولیدات هنری جشنواره مجازی اوج هنر متتشر می شود.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

229889

مطالب مرتبط