مدیر کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد:

سامانه جامع استانداردهای لازم را دارد

مدیر کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، گفت: سامانه جامع از توان تخصصی مجموعه دانشگاه رازی انتخاب شده است که مطابق با استانداردهای لازم و قابل دفاع و تحسین است و در انتخابات جامع تخصصی وزارت علوم، انجمنهای علمی، کانون های تخصصی مجموعه بنیاد و چند زیر مجموعه دیگر را سامان می دهد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، مهندس محمد هادی عسکری مدیر کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، روز دوشنبه در نشستیبا موضوع مباحث سامانه جامع مجمع های انتخاباتی علوم، تحقیقات و فناوری در سالن جلسات دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سامانه جامع مجمع‌های انتخاباتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با محوریت دانشگاه رازی کرمانشاه که توسط کانون دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه طراحی و رونمایی شد؛ می‌تواند به صورت گسترده در وزارت علوم تحقیقات و فناوری مورد استفاده قرار گیرد.

برگزاری مجمع های دانشجویی که به تعویق افتاده تا پایان سال انجام می شود
عسکری با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: کلیه مجمع های دانشجویی دانشگاه های کشور باید از طریق این سامانه برگزار شود، ما اکنون در حال برگزاری مجمع هایی هستیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده است.

وی افزود: این طرح ها تا پایان سال جاری برگزار می شود و استفاده از سامانه «جامع» راه مناسبی برای مقابله بیماری کرونا و تسریع در برگزاری مجمع‌ها می باشد و می تواند منجر به کاهش چشمگیر هزینه مجامع شود.

به گفته عسکری، این سامانه از توان تخصصی مجموعه دانشگاه رازی انتخاب شده است که مطابق با استانداردهای لازم و قابل دفاع و تحسین است و در انتخابات جامع تخصصی وزارت علوم، انجمنهای علمی، کانون های تخصصی مجموعه بنیاد و چند زیر مجموعه دیگر را سامان می دهد.


بیشتر بخوانید؛

ثبت نام در سامانه سجام بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان

بهره برداری از 5 دانشکده در دانشگاه رازی کرمانشاه


در ادامه، طهماسب علیپوریانی «معاون فرهنگی دانشگاه رازی، ابراز داشت: راه اندازی سامانه جامع توسط دانشگاه رازی کرمانشاه نشانه اعتماد وزارت علوم به دانشگاه رازی است، اساتید این دانشگاه برای اجرای این پروژه در کنار کانون دانشجویان قرار داشتند و در این رابطه دیگر دستگاه های اجرایی می توانند برای انجام امور و برطرف کردن مشکلات از دانشگاه رازی کرمانشاه کمک بگیرندو به این دانشگاه اعتماد کنند.

سید مهدی بهدادی« مسؤول باشگاه دانشگاه رازی کرمانشاه» در ادامه در پاسخ به خبرنگاران، گفت: ضرورت طرح جامع پیش از شیوع بیماری کرونا پیش بینی شده بود، همه گیری بیماری کرونا باعث تعویق آن شد، از فردا سه شنبه به مدت ۱۸ روز پیاپی انتخاب خواهیم داشت و برای موارد خاص حالتهای متفاوتی در نظر گرفته شده است.
بهدادی در ادامه گفت: به محض تشکیل هر اتحادیه الزامی است انتخابات مجدد برگزار شود.

امیری مدیر پشتیبانی و فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه خروجی این سامانه را استقبال کلیه دانشگاه های کشور از این طرح عنوان کرد و افزود: بزرگترین نگرانی در انتخابات بحث ابراز هویت بوده که مطمئن باشیم فرد قرار گرفته در پشت سیستم همان فرد احراز هویت شده است.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

228789