اعلام حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری از ایجاد ناحیه نوآوری یزد

اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار یزد و جمعی از مدیران صندوق پژوهش در جلسه با رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف؛ ضمن حمایت از ایجاد ناحیه نوآوری یزد بر تعامل با دانشگاه شریف تاکید کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار یزد و جمعی از مدیران صندوق پژوهش در جلسه با رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف؛ ضمن حمایت از ایجاد ناحیه نوآوری یزد بر تعامل با دانشگاه شریف تاکید کردند.

مشوق های مدیریت شهری در ایجاد ناحیه نوآوری و تسهیل گری برای شرکت های دانش بنیان در این ناحیه طی نشست با پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف تشریح شد.

دهبیدی پور رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در تشریح اقدامات ناحیه شریف گفت: در فرایند بیست سال گذشته پارک، مرکز کارآفرینی آغاز اقدامات ما بود و امروز به ناحیه نوآوری و افتتاح برج فناوری رسیدیم.


بیشتر بخوانید؛

برگزاری اولین رویداد فناورانه با عنوان «سکوی پرتاب یزد» در دارالعلم


وی ادامه داد: ناحیه نوآوری شریف در ۲۵۰ هکتار و با اشتغال رایی سه هزار نفر، فعالیت ۵۰۰ شرکت و استارتاپ، ۱۵ شتابدهنده و ۲ فضای کار اشتراکی با ۸ مرکز نوآوری خدمات ارائه می دهند.

این جلسه در ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف و با حضور غلامعلی سفید، حمیدرضا قمی، سیدحسین آزادی، ونوس عامری، الهه جورابی، سپنتا نیکنام، محسن عباسی اعضای شورای اسلامی شهر؛ جمال الدین عزیزی شهردار، احمدرضا فقیه خراسانی و محمد قویدل از مدیران پارک علم و فناوری، مهدی فلاح رئیس سازمان فاوا شهرداری و محمد سپهر مدیر صندوق پژوهش یزد برگزار شد.

انتهای پیام/

228549