فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد:

امنیت اقتصادی مردم یکی از مهم ترین اهداف نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: امنیت تنها به خیابان و کوچه ها ختم نمی شود بلکه تامین امنیت اقتصادی و مجازی نیز یک اصل مهم است.

سرهنگ عزت الله غلامی فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: امنیت اقتصادی مردم یکی از مهم ترین اهداف نیروی انتظامی است. امنیت تنها به خیابان و کوچه ها ختم نمی شود بلکه تامین امنیت اقتصادی و مجازی نیز یک اصل مهم است.

وی ادامه داد: همکاری نیرو انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) کمربند امنیتی محکمی دور شهر کشیده است. در جدیدترین همکاری نیرو انتظامی و وزارت اطلاعات موفق به دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی شدیم.

غلامی افزود: برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به روش متقلبانه و تشکیل موسسه خیریه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی ضمن شناسایی و هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات منسجم و ضربتی متهم را دستگیر کردند.متهم در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی معترف و مدعی شد دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع ذی صلاح شد. تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان این متهم ادامه دارد.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

228412