با حمله افراد ناشناس؛

محیط‌بان با سابقه تهرانی ترور شد

عباس میرزاکریمی محیط‌بان با سابقه تهرانی شب گذشته در جریان بازگشت به منزل از سوی فرد یا افرادی مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و به شهادت رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس میرزاکریمی شب گذشته در جریان بازگشت به منزل از سوی فرد یا افرادی مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و متاسفانه اقدامات انجام شده برای نجات جان این محیط بان به نتیجه ای نرسید و به درجه شهادت نایل آمد.

ارشد محیط دار عباس میرزاکریمی از جمله حامیان اساسی محیط بانان و از جمله افراد پیگیر در راستای احقاق حقوق محیط بانی و محیط زیست در کشور بود که سال‌ها تلاش و عمر خود را در راه حفاظت از حیات وحش و عرصه های طبیعی صرف کرد.

سعید محمودی - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران - نیز در جان باختن عباس میرزاکریمی از محیط بانان با سابقه و پرتلاش و قدیمی محیط زیست استان تهران را به خانواده وی و جامعه محیط زیست و محیط بانی کشور تسلیت گفت.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی - فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست - در پیامی درگذشت محیط بان میرزا کریمی را تسلیت گفت.


بیشتر بخوانید؛

افشاگری جدید درباره عامل ترور شهید فخری زاده


بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست متن پیام وی به این شرح است:

«انالله و اناالیه راجعون

در کمال تاسف با خبر شدم، ارشد محیط‌دار حاج عباس میرزا کریمی که یکی از محیط‌بانان پرتلاش و قدیمی در عرصه‌ی حفاظت از طبیعت ایران بود، در اثر حادثه‌ای که دلایل وقوع آن در دست بررسی است، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

ایشان در طول سال‌های خدمت در یگان حفاظت محیط زیست منشاء خدمات ارزشمندی بود که نتایج بسیاری از آن‌ها همچنان در مناطق مختلف و به ویژه منطقه‌ی دماوند قابل لمس است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه محیط بانی کشور، برای این خدمتگزار صدیق و ایثارگر آرزوی رحمت و غفران الهی و برای خانواده گرانقدرش صبر و سلامتی خواستارم.»

منبع: ایسنا

228336