رئیس اداره امور فرهنگی، مطبوعات و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

انتخابات خانه مطبوعات کردستان 24 دیماه برگزار می شود

عیسی فلاحی رئیس اداره امور فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: 21 نفر به عنوان نامزد خانه مطبوعات استان کردستان که چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود، اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، عیسی فلاحی؛ مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراخوان نامزدی برای انتخابات خانه مطبوعات استان کردستان طی دو مرحله اعلام شد و نهایتا 21 نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده اند.

رئیس اداره امور فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تاکید کرد: 7 نفر در بخش خبرنگاران، 4 نفر در بخش مدیران مسئول، یک نفر در بخش سرپرستی خبرگزاری های سراسری و 4 نفر در بخش نمایندگی روزنامه های سراسری آمادگی خود را برای حضور در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات کردستان اعلام کرده اند.

فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات کردستان 7 نفر هستند که برای 3 سال انتخاب خواهند شد.


بیشتر بخوانید؛

مجمع عمومی سالانه خانه مطبوعات همدان برگزار می شود

کارگاه آموزشی تیتر نویسی در یزد برگزار می شود/ تشکیل پرونده آموزشی برای اعضای خانه مطبوعات


رئیس اداره امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تاکید کرد: در بخش بازرسان خانه مطبوعات کرمانشاه نیز 5 نفر اعلام آمادگی کرده اند که دو نفر از این تعداد در این دوره انتخاب می شوند.

فلاحی در پایان سخنان خود گفت: انتخابات هیات مدیره و بازرسین خانه مطبوعات کردستان از طریق سامانه رسمی خانه های مطبوعات کشور به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

آیین مهر ـ استان کردستان

227949

مطالب مرتبط