با تصمیم معاون وزیر؛

دوران «خرم» رفت/ «آرش آریانژاد» مدیر عامل جدید آب منطقه ای کردستان

معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرعامل آب منطقه ای کردستان را برکنار کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بدون هیچ مقدمه چینی یا حتی پیش خبری، کامران خرم؛ مدیرعامل منطقه ای کردستان امروز در جلسه ای که به صورت ویدئوکنفراس برگزار شد از سوی معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از سمت خود برکنار شد.

این تصمیم بی مقدمه خارج از عرف اداری است، براساس معمول دوره خدمتی مدیران عامل آب منطقه ای کردستان دو سال است که بعد از اتمام این 2 سال، دو سال دیگر وی در سمت خود باقی می ماند ولی این امر برای کامران خرم، مدیرعامل وقت آب منطقه کردستان صدق نکرد و امروز آرش آریانژاد؛ معاون انسانی، مالی و پشتیبانی این شرکت، جای وی را گرفت.

در این جلسه، خامسی؛ معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از خدمات 2 ساله کامران خرم تقدیر به عمل آورد و رسما وی را برکنار کرد.

معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در این جلسه عنوان داشت: با افتتاح سدهای جدید در سطح کردستان شاهد شکوفایی در بخش های کشاورزی و... در این استان خواهیم بود.


بیشتر بخوانید؛

درخشش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد در جشنواره وزارت نیرو


خامسی با اشاره به اینکه سد رمشت با ۵ ونیم میلیون مترمکعب ذخیره ۵۵۰ هکتار از اراضی منطقه را آبیاری می‌کند، عنوان داشت: سد چراغ ویس هم با ۸۵ میلیون متر مکعب ذخیره آب، ضمن تأمین آب شرب شهر سقز، ۵ هزار هکتار از اراضی پایین دست را تحت پوشش آبیاری قرار می‌دهد.

معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در پایان سخنان خود گفت: تصفیه خانه فاز دوم شهر سقز هم با ۶ کیلومتر خط انتقال و ۴۰۰ لیتر در ثانیه برای افق سال ۱۴۲۵ به بهره برداری می‌رسد.

عباسعلی ـ استان کردستان

227814

مطالب مرتبط