گزارش پرسون از مرگ دلخراش و خاموش تلاشگران کردستانی؛

کارگران قروه ای در «دیگ روغن» زنده زنده سرخ شدند

دو نفر از کارگران قروه ای به علت یک حادث دردناک در «دیگ روغن» یک مرکز تولیدی چرم زنده زنده سوختند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بخش اعظمی از رسانه ها ترجیج می دهند که بیشتر اخبار خود را به، خبرهای «زرد»، تیترهای پوپولیسمی و... اختصاص دهند و تعمدا یا سهوا از کنار بسیاری از این اخبار مهم به راحتی عبور کنند.

شامگاه چهارشنبه هفته گذشته در برخی از رسانه های مجازی و تعداد انگشت شماری از رسانه های کشور خبر یک حادثه دلخراش برای 3 کارگر در یک مرکز تولید چرم در «بوئین زهرا» از توابع استان قزوین منتشر کردند.

در این حادثه وحشتناک 3 کارگر که 2 نفر از آنان از اهالی شهرستان قروه استان کردستان بودند زنده زنده در دیگ روغن داغ افتادند و...

یکی از مسئولان و ناظران این حادثه دلخراش در شرکت «پتروآسام پیشرو» درباره این حادثه به خبرنگار سایت خبری پرسون گفت: متاسفانه چهارشنبه هفته گذشته 3 نفر از بهترین و باتجربه ترین کارگران خود را در یک حادثه وحشتناک از دست دادیم.


بیشتر بخوانید

مرگ یک کارگر ساختمان در همدان بر اثر سقوط


وی افزود: در این حادثه سه کارگر متوفی ناگهان داخل دیگ بزرگ روغن داغ سقوط می کنند و در بدترین شرایط جان خود را از دست می دهند.

این ناظر حادثه مذکور ادامه داد: یکی از کارگران به علت نامشخص به داخل دیگ روغن سقوط می کند و 2 کارگر دیگر برای نجات کارگر اول اقدام می کنند که متاسفانه خود آنها نیز در داخل دیگ روغن سقوط می کنند و جان خود را از دست می دهند.

براساس اظهارات این شاهد عینی یکی از کارگران فوت شده در این حادثه از اتباع کشور افغانستان بوده و دو کارگر دیگر کردستانی بوده اند.

متاسفانه این حادثه و پیگیری چنین صحنه های دلخراشی از مرگ کارگران در رسانه های کشور بسیار کم رنگ شده است زیرا این اخبار برای رسانه نماها سودی به دنبال ندارد، پس چه بهتر که به اخباری که خروجی مثبت و درآمد مالی برای رسانه متبوعشان دارد، بیشتر پرداخته شود.

آیین مهر ـ استان کردستان

227775

مطالب مرتبط