توسط آیت اله اراکی صورت گرفت:

دیدار و سرکشی از خانواده شهیدان مسافر

همزمان با سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آیت الله اراکی نماینده مردم اراک در مجلس خبرگان رهبری با خانواده شهیدان مسافر دیدار کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، عصر امروز آیت الله محسن اراکی همزمان با سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و اربعین شهید دانشمند محسن فخری زاده با خانواده شهیدان مسافر در اراک دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله اراکی با اشاره به رشادت شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و چقدر زیبا است که خانواده ای در اراک این چنین اثر گذار و فعال بوده اند.

وی با اشاره به اینکه شهادت فقط مختص دوران انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس نبوده است، بیان کرد: شهید دانشمند فخری زاده و سپهبد سلیمانی نمونه ادامه راه انقلاب هستند، بنابراین در انقلاب اسلامی راه جهاد و شهید شدن همیشه وجود دارد، اما سعادت آن نصیب هرکسی نخواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این دیدار ضمن اشاره به وجود صدها خانواده شهید اثر گذار در شهر اراک گفت: از دست دادن یک فرزند بسیار سخت و درد ناک است و احسنت و خداقوت به خانواده هایی که چند فرزند شهید تقدیم انقلاب کرده اند.

سردار محسن کریمی ادامه داد: خانواده حاج غلامرضا مسافر و بستگان نزدیک خود حدود ۳۰ شهید، جانباز، ایثارگر و رزمنده تقدیم انقلاب کردهاند و این خانواده الگوی معرفتی راه امام و انقلاب است.

گفتنی است خانواده حاج غلامرضا مسافر در اراک دارای ۳۰ شهید، جانباز، رزمنده و ایثار گر است که از دوران قبل از انقلاب تاکنون در موارد مختلف فعال مذهبی و جهادی بوده اند.

227617