مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان :

صنعت نمایشگاه در اصفهان حال و روز خوبی ندارد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان از حال و روز بد صنعت نمایشگاه در اصفهان خبر داد و گفت: صنعت نمایشگاه همچون صنایع دیگر و اصناف مختلف به علت وجود کرونا دچار رکود شده است و حال و روز خوبی ندارد .

به گزارش سایت خبری پرسون، علی یارمحمدیان در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان با اعلام اینکه مدیران نمایشگاهی در حال درمان صنعت نمایشگاهی هستند، ادامه داد: رکود اقتصاد شامل حال صنعت نمایشگاهی هم شده است .

وی از افتتاح نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی با رعایت کامل اصول بهداشتی خبر داد و افزود: در این نمایشگاه بخش نهاده‌ها، آبیاری و ماشین آلات آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند که امیدواریم نمایشگاه کشاورزی نقطه عطفی برای برگزاری نمایشگاه‌های دیگر باشد.


بیشتر بخوانید؛

حمایت 70 میلیاردی بانک کشاورزی از راه اندازی مجتمع عظیم کشت و صنعت در منطقه مرزی سربیشه


مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان مجوز ورود و بازدید از نمایشگاه صنعت کشاورزی را ثبت نام در سامانه ماسک ذکر کرد و بیان داشت: نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برپا شده و تنها متخصصان، فعالان و کارشناسان حوزه‌های مختلف کشاورزی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۱۶ تا ۱۹ دی‌ماه واقع در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان (در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت) می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی اعلام کرد: نمایشگاه کشاورزی اصفهان به مدت 4 روز با مشارکت شرکتهای کشاورزی از استان‌های اصفهان، تهران، زنجان و خراسان رضوی در فضای بالغ بر 8 هزار و 200 متر مربع برگزار می شود.

227434

مطالب مرتبط