نمایشگاه مجازی کتاب را از رادیو فرهنگ بشنوید

مدیر رادیو فرهنگ و مدیرعامل خانه کتاب ایران در نشستی تفاهمنامه همکاری بین این ۲ نهاد را امضا کردند و مقرر شد رادیو فرهنگ نمایشگاه مجازی کتاب تهران را پوشش دهد.

به گزارش پرسون، علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ و ایوب دهقانکار مدیر عامل و رئیس هیات مدیره خانه کتاب و ادبیات ایران در دیداری که امروز صبح سه شنبه ۱۶ دی در دفتر شبکه فرهنگ برگزار شد درباره همکاری رادیو فرهنگ و خانه کتاب در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران و اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه به توافق رسیدند.

مدیر رادیو فرهنگ در این دیدار گفت: رادیو فرهنگ در برنامه های مختلف به حوزه کتاب توجه دارد به ویژه در گروه کتاب این شبکه رادیویی در معرفی نویسندگان، کتاب ها ‌و ناشران اهتمام داریم.

وی ادامه داد: در این گروه برنامه سازی شکل های مختلفی برای ترویج کتاب و کتابخوانی در قالب برنامه های رادیویی در نظر گرفته ایم که نقد و بررسی کتاب، پوشش رسانه ای اخبار مربوط به کتاب و کتابخوانی از جمله کودک و نوجوان، بزرگسالان و دانشگاهیان و حوزویان، معرفی مروجان کتاب، مسابقه کتابستان و تاکید ویژه برنامه «هفت اقلیم» بر کتاب و کتابخوانی از جمله آنهاست.


بیشتر بخوانید؛

زمان برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران مشخص شد

خواننده معروف پاپ در پیش فروش کتاب رکورد زد!


در ادامه نیز علیرضا حبیبی پیشنهاد برگزاری مسابقه ملی کتاب را اعلام کرد که دهقانکار از این پیشنهاد استقبال کرد، همچنین مقرر شد اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه به صورت زنده از رادیو فرهنگ پخش شود و پوشش رسانه ای کامل نمایشگاه مجازی کتاب تهران را رادیو فرهنگ بر عهده داشته باشد.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران اول تا ششم بهمن سال جاری برگزار می شود.

رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگا هرتز و ای ام ۵۸۵ کیلو هرتز بشنوید.

227391