دقایقی قبل منتشر شد؛

بیانیه ی معلمان خرید خدمات آموزشی یزد

معلمان خرید خدمات آموزشی که در چند روز گذشته نسبت به عدم پرداخت حقوق و مزایای چندین ماهه و وجود تبعیض معترض بوده و کلاس های درس را تعطیل کرده بودند در بیانیه ای از بازگشت خود  به کلاس های درس خبر دادند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، معلمان خرید خدمات آموزشی که در چند روز گذشته نسبت به عدم پرداخت حقوق و مزایای چندین ماهه و وجود تبعیض معترض بوده و کلاس های درس را تعطیل کرده بودند همچنین چندین بار درب استانداری یزد تجمع کرده و با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس هم دیدار داشتند دقایقی قبل در بیانیه ای از بازگشت خود به کلاس های درس خبر دادند.

بسم الله القاصم الجبارین

همکاران گرامی،

دانش آموزان عزیز،

خانواده ها و والدین محترم،

بعد از ١۴ روز تعطیلی اجباری کلاس های درس که خدا می داند چقدر فریاد زدیم کاری کنید که کار به اینجا نرسد، لیکن علی رغم تمام مکاتبات و جلسات ما با تمام مسئولان، اقدامی عملی از آنها دیده نشد و معلمان خرید خدمات با همراهی و هم دلی خوب والدین، ١۴ روز بسیار سخت را دور از کلاس هایمان گذراندیم.

در دو روز گذشته و طی جلسات فشرده ای که با مدیرکل جدید داشته ایم، ایشان قول عقد قرداد با سی روز بیمه و سی روز حقوق و مزایا طبق قانون کار و برای ٩ ماه سال تحصیلی را داده اند و به شرف خود قسم یاد کرده اند که این مهم را در اسرع وقت به سرانجام برسانند.

لذا ما معلمان خرید خدمات آموزشی پس از شنیدن نظرات جمع همکاران خود، علی رغم اینکه تعداد زیادی از همکارانی که کارد به استخوانشان رسیده بود و این قول را هم وعده ای بیش نمی دیدند، برای اینکه یک بار دیگر حسن نیت و تعامل و از خودگذشتگی این قشر از مظلوم معلمان را نشان دهیم، به احترام قسم مدیرکل محترم، جناب آقای موحدی فرد که ایشان را فردی با پشتکار بالا و همتی والا می شناسیم، به کلاس هایمان باز می گردیم...

اما برادران و خواهران ما، بدانید که ما این قدم مثبت را در حالی بر می داریم که خدا را شکر طبق اسناد رسمی، بودجه ی اختصاصی ما حتماً و قطعاً به ما تخصیص یافته بود و نه تعدادی اضافه تر از ٨٠٠ نفر. بدانید که معلمان خریدخدمات، خون دلها خورده اند و درآخر، کار به دل کندن از عشق و همدمشان (کلاس های درس) رسید. ولی بازهم اتحادشان را به نمایش گذاشتند. و اکنون به کلاس باز می گردند و نگاهشان به وعده های مدیر کل محترم است.


بیشتر بخوانید؛

دیدار نماینده مردم یزد و اشکذر با معلمان حمایتی


نکته ی مهم دیگر این است که آقای موحدی فرد، تکریم معلم و عدم تهدید یک معلم را خط قرمز خود دانستند و در این دو روز گذشته بر این مهم تأکید داشتند.

امید است مدیر کل محترم از فرصت و اعتماد ایجاد شده استفاده کرده تا دیگر بار معلم را مجبور به ترک کلاس و دوری از فضای آموزشی ننمایند.

بنابر قول ایشان قرارداد ها تا آخر این هفته آماده خواهد شد.

به امید روزی که با تبدیل وضعیت این معلمان و پایان کار طرح خرید خدمات آموزشی، شاهد این اتفاقات که زیبنده ی نظام تعلیم و تربیت نیست، نباشیم.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

227321