رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:

فرد آپاراتی محتکر لاستیک در بابل دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: فردی که در پوشش آپاراتی اقدام به خرید و فروش انواع لاستیک‌های فاقد کد ثبتی می کرد، در بابل دستگیر شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای مبارزه با جرایم اقتصادی به ویژه احتکار کالا در شرایط حساس اقتصادی کشور که اکثر اقشار جامعه درگیر مشکلات اقتصادی شده اند و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لاستیک در شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان دریافتند، فردی در پوشش آپاراتی اقدام به خرید و فروش انواع لاستیک‌های ایرانی و خارجی فاقد کد ثبتی می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: با شناسایی انبار و با هماهنگی قضائی تیمی متشکل از بازرسان سازمان صمت استان و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی از محل بازرسی که در نتیجه موفق به کشف ۲۳۰ حلقه انواع لاستیک ایرانی و خارجی مربوط به شرکت‌های مختلف شدند.

محمدپور با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۵ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این ارتباط متهم به احتکار دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

227316

مطالب مرتبط