پیگیری های «پرسون» نتیجه داد؛

دستور استاندار برای رسیدگی به وضعیت اسفبار محله «نایسر» سنندج

بعد از انتشار گزارش پرسون از وضعیت اسفبار محله حاشیه ای «نایسر» سنندج در بحث اعتیاد و سایر معضلات، استاندار کردستان به مسئولان مربوطه دستور رسیدگی و سامان بخشی به این منطقه را صادر کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، چندی پیش خبرنگار پرسون در گزارشی که به موضوع اعتیاد در سنندج پرداخته بود، از ازدحام معتادان و بی خانمان ها در محله نایسر سنندج گزارش تهیه کرده بود و در این گزارش با برخی از معتادان و افراد کارتن خواب مصاحبه کرده بود.

بعد از انتشار این گزارش در شبکه های اجتماعی سنندج، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در جلسه ستاد ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی استان در سنندج، اظهار کرد: با پیگیری و تلاش‌های زیادی که در ۳ سال اخیر صورت گرفته، مشکلات محله «نایسر» سنندج حل اما مشکلات این منطقه عمیق و جدی است.

استاندار کردستان در این نشست عنوان کرد: به جز محله نایسر محلات دیگری در شهر سنندج داریم که نیازمند ساماندهی هرچه سریعتر هستند.


بیشتر بخوانید؛

برشی از زندگی معتادان بی خانمان در سنندج/از «فرهاد کوهکن» تا «فرهاد گوشه نشین»


بهمن نیا افزود: برای حل مشکلات عدیده محله نایسر تمام تلاش خود را به کار بسته ایم و به دنبال خدمات رسانی به ساکنین این منطقه با همکاری ادارات مربوطه هستیم.

استاندار کردستان احقاق جایگاه حقوقی و شهروندی مردم محله نایسر را یکی از مشکلات این منطقه اعلام کرد و گفت: همین بی توجهی به محله نایسر باعث شده است که چهره بسیار زشتی در این منطقه ببینیم که برای اصلاح این وضعیت باید نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های مربوطه سریعا وارد عمل شود.

وی به دیگر مشکلات محله نایسر اشاره کرد و گفت: کمبود فضای آموزشی، تفریحی و... از دیگر مشکلات محله نایسر است که همه مسئولان باید با همکاری و همدلی در رفع آنها بکوشند.

براساس این گزارش، در پایان این نشست، استاندار کردستان ضمن دستور مبنی پیگیری ایجاد درمانگاه و داروخانه شبانه روزی و فضای فرهنگی ورزشی در محله نایسر، از مسئولان مربوطه خواست ضمن جمع آوری معتادان در بحث تعیین تکلیف اراضی این محله که توسط برخی از سودجویان غصب شده است با قاطعیت برخورد نمایند.

آیین مهر ـ استان کردستان

227253