امیرحسین پولادوند، مدافع فولاد خوزستان در گفت و گو با پرسون؛

جواد نکونام اسطوره ملی فوتبال ایران است/ فساد در فوتبال پایه موج می زند

امیرحسین پولادوند، مدافع جوان و آینده دار فولاد خوزستان معتقد است فساد در فوتبال پایه کشور موج می زند و دلالان تمامی آن را به دست گرفته اند و بازیکنی که پدرش فلان مسئولیت را دارد، باید برای تیمش بازی کند و بازیکنی که استعداد دارد و هیچ کس را در فوتبال ندارد، باید خانه نشین شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی امروز پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها فولاد خوزستان به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و امیرحسین پولادوند، مدافع جوان فولادی ها در گفت وگوی اختصاصی باخبرنگار ورزشی پرسون از تجربه همکاری با جواد نکونام و شرایط لیگ برتر سخن گفت.

پولادوند درخصوص شروع دوران ورزشی اش گفت: من فوتبالم را از تیم های پایه گهر دورود شروع کردم و در سال آخر رده جوانان به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوستم. زمانیکه آقای امیر قلعه نویی سرمربی این تیم شدند، بازی من را پسندیدند و با نظر ایشان به تیم بزرگسالان اضافه شدم.

وی در همین خصوص ادامه داد: به نظر من سپاهان باشگاه بزرگی است که هر بازیکنی آرزوی حضور در این تیم را دارد و برای من حضور در این تیم تجربه بزرگی بود که مسیر پیشرفت فوتبالی ام را مدیون باشگاه سپاهان هستم. آقای قلعه نویی تلاش و برنامه ریزی فراوانی برای قهرمانی این تیم در فصل گذشته لیگ برتر داشتند و از آنجاییکه هوادران همواره انتظار قهرمانی از این تیم دارند، متاسفانه شرایط باب میل ایشان پیش نرفت و نهایتا از سپاهان جدا شدند.

مدافع فولاد خوزستان درباره نحوه پیوستن به این تیم گفت: مدیر آکادمی باشگاه با من تماس گرفتند و پس از برگزاری جلسه با مدیریت باشگاه، تصمیم بر آن شد که امسال در خدمت این تیم باشم. آقای جواد نکونام از اسطوره های ملی کشورمان هستند و شاگردی چنین سرمربی جوان و موفقی باعث افتخار من می باشد.

او همچنین بیان کرد: به لطف خدا شرایط امسال تیم در ادامه روند موفق سال گذشته خوب است و ما نماینده فوتبال ایران در مرحله پلی آف و حساس لیگ قهرمانان آسیا هستیم. لذا مجموعه بازیکنان و باشگاه یک دل و هم قسم شده ایم تا نتیجه ای شایسته و درخور نام فولاد خوزستان و هواداران خون گرممان به دست آوریم.


بیشتر بخوانید؛

شرایط بد اقتصادی باعث بهم ریختن تمرکز بازیکنان حرفه ای فوتبال شده است

عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها، بزرگترین ضربه به فوتبال ایران است

کار کردن با امیر قلعه نویی هم سخت است و هم شیرین/ به سیدجلال حسینی ارادت خاصی دارم


پولادوند در خصوص ورزش فوتبال در استان خوزستان گفت: خوزستان استان فوتبال خیز و به جرات می توان گفت مهد فوتبال ایران است که بازی کردن در تیم های این استان واقعا سخت می باشد. اما بازی کردن در کنار بازیکنان تکنیکی و سرعتی تیم های خوزستانی لذت خاصی دارد که بر سختی آن می چربد.

بازیکن سابق تیم فوتبال گهر دورود در ارتباط با اهمیت این ورزش در رده های پایه گفت: در خصوص فوتبال پایه باید گفت متاسفانه باشگاه ها هیچ توان مالی ندارند و حمایت خاصی هم از آن ها صورت نمی گیرد. فساد در فوتبال پایه ما موج می زند و دلالان تمامی آن را به دست گرفته اند و بازیکنی که پدرش فلان مسئولیت را دارد، باید برای تیمش بازی کند و بازیکنی که استعداد دارد و هیچ کس را در فوتبال ندارد، باید خانه نشین شود.

وی در خصوص علایق فوتبالی اش بیان کرد: من به دلیل آن که پست فوتبالی ام مدافع وسط است، علاقه بسیاری به پژمان منتظری دارم و در خارج از کشور هم سرخیو راموس بازیکن مورد علاقه ام می باشد. ضمن اینکه آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش است که من نیز از این قاعده مثتثنی نیستم و امیدوارم روزی بتوانم برای تیم ملی فوتبال کشورم به میدان روم.

مدافع جنگنده و جوان قرمزهای خوزستان در خصوص شیوع کرونا گفت: ویروس کرونا برنامه تمام مسابقات فوتبال کشورمان را برهم زد و این امر در لیگ برتر کمتر و در لیگ های دسته یک و دوم کشور تاثیر بسزایی داشته و بر کیفیت بازی ها هم تاثیر گذاشته است. لذا امیدوارم هرچه زودتر این ویروس نابود شود تا همه بتوانیم نفسی به راحتی بکشیم.

امیرحسین پولادوند در پایان درخصوص دیدار با مس رفسنجان گفت: بازی سختی را این هفته با تیم خوب مس داریم که تمام تلاشمان را می کنیم با سه امتیاز و دست پر زمین بازی را ترک کنیم.

227229

مطالب مرتبط