سرمربی فجر سپاسی:

هیچ زمانی شهرآورد برایم اهمیت نداشت

سرمربی فجر شهید سپاسی، شرایط تیمش را خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد که هیچ زمانی شهرآورد برایش اهمیت نداشته است.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، سرمربی فجر شهید سپاسی، شرایط تیمش را خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد که هیچ زمانی شهرآورد برایش اهمیت نداشته است.

علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی در آستانه شهرآورد تیم‌های شیرازی در لیک یک که عصر دوشنبه 8 دی برگزار می‌شود، گفت: شرایط خوبی بر اردوی تیم ما حکم فرماست و برای رسیدن به موفقیت نهایی، روز به روز تلاش می کنیم. به جایگاهی که داریم راضی نیستیم و باید هر روز بهتر شویم.


بیشتر بخوانید؛

مدیرکل خبر از 97 درصد باسوادی داد، من باور نکردم!


کلانتری گفت: قبلا هم گفته ام که این بازی برای شخص من، تفاوتی با سایر بازی ها ندارد. آنها همشهری ها و دوستان ما هستند و من همیشه خواستار موفقیت تیم های شهرم بوده ام. شعار نمی دهم و همیشه همینطور بوده ام. زمانی هم که بازی می کردم، با تیم کما بارها مقابل برق قرار گرفتم یا با پیراهن برق مقابل فجرسپاسی بازی کردم، اما هیچ گاه برایم با سایر بازی ها تفاوتی نداشته. البته کسانی هستند که همواره دنبال حاشیه یا مسائلی دیگر هستند اما من تمرکزم روی بازیست.

وی ضمن ابراز تاسف نسبت به منع حضور تماشاگران در ورزشگاه به دلیل شیوع کرونا، گفت: به خاطر حفظ سلامتی جامعه، فعلا نمی توانیم از حضور تماشاگران برخوردار باشیم. بیش از نیمی از جذابیت های دربی به تماشاگرانش است اما امیدوارم هواداران هر دو تیم از پای گیرنده های تلویزیونی بتوانند بازی خوبی را تماشا کنند و در نهایت هر تیمی بهتر بازی کرد، به حقش برسد.

تیم فجر در بازی های گذشته توانسته بازی های بهتری نسبت به رقبا به نمایش بگذارد و نتایج مطلوبی هم کسب کرده، اما آیا کادر فنی، هیچ نقطه ضعفی در عملکرد این تیم مشاهده نمی کند؟

کلانتری در این باره گفت: من مربی کم تجربه ای نیستم که با چند برد فکر کنم همه چیز خوب است و هیچ ضعفی نداریم. مطمئنا ضعف هایی هم داریم که به طور مداوم در حال برطرف کردن آن هستیم. به بازیکنان هم گفته ایم که اگر فکر کنند هیچ ضعفی ندارند، خیلی زود به مشکل برمی خوریم. تجربیان کادر فنی به طور مداوم به بازیکنان منتقل می شود تا در ادامه راه، خیلی پرقدرت تر و بهتر از قبل رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی فجرسپاسی در پاسخ به این سئوال که آیا تیمش بازیکن محروم، مصدوم یا کرونا مثبت دارد یا خیر گفت: نه به لطف خدا همه بازیکنان سرحال و آماده هستند. تست ها هم همگی منفی بود و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته ایم. تیم ما به پیروزی های قبلی قانع نشده و این قول را به مردم شیراز می دهیم که برای شاد کردن دل آنها بیشترین تلاش ممکن را انجام خواهیم داد.

کلانتری پیش از شروع هفته سوم رقابت ها هدایت فجر را به عهده گرفته و در 4 بازی 10 امتیاز به دست آورده است، آن هم بدون گل خورده. بر خلاف فجر شهید سپاسی، تیم قشقایی در پنج بازی گذشته نه امتیازی کسب کرده نه گلی به ثمر رسانده. از این نظر شرایط دو تیم کاملا متفاوت خواهد بود و روی کاغذ کفه ترازو به سود فجری ها سنگینی می کند.

تیم‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز، بعدازظهر دوشنبه 8 دیماه در ورزشگاه پارس رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

226197