رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد:

آموزش دانش آموزان پایه اول از طریق شبکه شاد بدون همیاری والدین ممکن نبوده و نیست

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد یک هزار و ۹۰۰دانش آموز پایه اول دارد گفت: آموزش این دانش آموزان از طریق شبکه شاد بدون همیاری والدین ممکن نبوده و نیست.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، حسین عسگری رئیس آموزش وپرورش شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران گفت: آموزش پایه اول در شبکه‌ شاد به علت ناآشنا بودن دانش آموزان با محیط مدرسه بسیار متفاوت با پایه‌های دیگر است.

عسگری ادامه داد: حضور در مدرسه نخستین مرحله اجتماعی شدن دانش آموز است که متاسفانه با شرایط موجود امکان انجام آن فراهم نیست.


رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه دانش آموز پایه‌ی اول در ابتدای ورود، با کمک نگاره‌ها و صداشناسی کلمات را می‌آموزد بیان کرد: عادت کردن گوش دانش آموز به شنیدن آوا‌ها یک مرحله مهم در پایه اول است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموز پایه اول در هر صورت تا سه یا چهار ماه مشکل وفق پیداکردن با محیط کلاس را دارد.

عسگری یادآور شد: اسدآباد۱۹۰۰ دانش آموز پایه اول دارد و آنطور که شخصا پیگیری کرده ام وضعیت این پایه با تلاش معلمان قابل قبول است.

وی ضمن تقدیر فراوان از همکاری اولیای دانش آموزان عنوان کرد: بدون شک آموزش دانش آموز پایه‌ اول از طریق شبکه شاد بدون همیاری والدین ممکن نبوده و نیست.


بیشتر بخوانید؛

اینترنت شاد رایگان است


رئیس آموزش پرورش اسدآباد همچنین اضافه کرد: براساس گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش امتحانات این پایه به صورت حضوری برگزار می شود و ما تلاش خواهیم کرد تا قبل از انجام آزمون، کلاس دانش آموزان پایه اول را به تفکیک گروه‌های چندنفره و رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی در مدارس برگزار کنیم تا هم با معلم خود بیشتر آشنا شوند و هم با فضای مدرسه مأنوس‌تر شوند.

عسگری با بیان اینکه آزمون پایه اول بیشتر در بخش روحی، روانی اهمیت دارد بیان کرد: کلاس اول بسیار پیچیده و پر از جزئیات است به طور مثال نحوه قلم گرفتن دانش آموز نیز با کمک معلم یاد داده می شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان مناطق بدون اینترنت نیز از طریق متون تدوین شده از آموزش برخوردار می‌شوند و علاوه بر آن تلویزیون نیز منبعی دیگر برای یادگیری دانش آموزانی است که دسترسی به اینترنت ندارند.

رئیس آموزش وپرورش اسدآباد در پایان بیان کـرد: مهمترین هدف ما در پایه اول آموزش فارسی و ریاضی به کودکان است.

227047

مطالب مرتبط