نماینده نهاد ریاست جمهوری:

مسئولان استان کرمانشاه پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت را معرفی کنند

نماینده نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: مسئولان استان پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت را معرفی کنند که تا پایان سال جاری مشکلاتشان حل شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، روز شنبه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار و با حضور نمایندگان نهاد ریاست جمهوری در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

سید جلال هاشمی نماینده نهاد ریاست جمهوری در این جلسه، اظهار داشت: سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شد، و در دفتر ریاست جمهوری با حضور رئیس جمهور جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد.

هاشمی با اشاره به مباحث مطرح شده از جانب مسئولان حاضر در جلسه، اظهار داشت: بانکهای عامل تا امروز خوب پای کار بوده اند، از مدیران استان نیز خواسته می شود با تأمل با بانکها یک گزارش کامل و قابل سنجش را برای شناسنامه دار کردن تا فردا به ریاست برنامه و بودجه استان تحویل دهند.

هاشمی تاکید کرد: پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت استان را معرفی کنند که تا پایان سال جاری مشکلاتشان حل شود.

این مسؤول در ادامه گفت: طرحها و زیر ساخت های پروژه هابی که در طرح ملی قرار دارند و بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اعتبار آن را اعلام و مشکل پروژه را اعلام کنند تا در سطح ملی پیگیری و رفع شود.


بیشتر بخوانید؛

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه


هاشمی در ادامه گفت: بانکهای کم برخوردار از منابع استانهای دیگر استفاده می کنند، ما مشکلات شما را حتما با ریاست جمهوری مطرح میکنم. این روند را در هشت استان انجام داده ایم و نتیجه خوبی داشته است.

نماینده نهاد ریاست جمهوری از مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه خواست لیست پروژه ها را به منظور تسریع در اجرا به نهاد ریاست جمهوری معرفی کنند و اگر چنین پروژه هایی با دستگاه های خدمات رسان برای اجرا مشکل دارند به منظور رفع مشکل مشکلاتشان را به ما منتقل کنند.

این مسئول با اشاره به تلاش ها و اقدامات استاندارکرمانشاه گفت: اقدامات و تلاش های ایشان کم نظیر است و جای تشکر دارد.

لازم به ذکر است، در این جلسه برای اجرای پروژه های جهش تولید در سفر دکتر نوبخت به استان کرمانشاه، اعتباری معادل 1516 میلیارد تومان و 8 میلیون دلار ارزی برای 19 طرح اقتصادی و 33 پروژه عمرانی در قالب تسهیلات و اعتبار در قالب تفاهم نامه امضا و مصوب گردید.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

226986

مطالب مرتبط