دادستان عمومی و انقلاب سقز خبر داد:

تعطیلی طلافروشی های متخلف در سقز / عرضه طلا با عیار پایین در بازار سقز

دادستان عمومی و انقلاب سقز از تعطیل شدن برخی از مغازه های طلا فروشی در این شهرستان به علت تخلفاتی همانند عرضه طلا با عیار پایین به مشتریان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، علیرضا رضاپور؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سقز امروز با تایید این اقدامات پیشگیرانه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در بررسی های به عمل آمده از برخی مغازه های طلافروشی در سقز، 22 دهنه از این مغازه ها تخلفاتی داشته اند.

این مقام قضایی با اشاره به تعطیلی 22 طلافروشی متخلف در شهرستان سقز تاکید کرد: این 22 طلافروشی که توسط دستگاه قضا تعطیل شده اند، اقدام به عرضه طلا با عیار پایین به مشتریان می کردند و تا بررسی کامل این تخلفات، این اماکن همچنان تعطیل خواهند بود.

رضاپور در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از اطلاع رسانی مردم درباره تخلف این تعداد طلافروشی متخلف در شهرستان سقز، گفت: بعد از اطلاع رسانی مردم و گزارش های واصله، دادستانی شهرستان سقز به این موضوع ورود پیدا کرد و با متخلفان برابر با نص صریح قانون برخورد شد.


بیشتر بخوانید؛

«طلا»؛ کالای سرگردان در بازار سنندج/ خواب زمستانی طلا

کشف ۶ کیلوگرم طلا و نقره در مرز باشماق/300 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سقز افزود: تا زمانی که شرکت های سازنده این دست از طلاها مشخص نشود، کماکان مغازه های مذکور تعطیل خواهند بود.

این مقام قضایی با تاکید بر همراهی صنف طلافروشان سقز در این پرونده، عنوان کرد: امیدواریم که با تعامل و همکاری طلافروشان این شهرستان هرچه سریعتر متخلفان شناسایی و پرونده مذکور مختومه شود.

آیین مهر ـ استان کردستان

226930

نظرات شما ( 1 نظر )

سنا |
پنج شنبه 18 دی 139902:24
ما از این طلا فروشی ها خرید کرده ایم باید چ کار کنیم