فرماندار شهرستان بهارستان مطرح کرد:

انرژی جوانان، به مثابه سوخت موتور توسعه و پیشرفت کشور است

هادی تمهیدی در نشست با اعضای شورای مشورتی جوانان بهارستان گفت: بسیاری از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به دلیل شیوع ویروس کرونا محدود شده است، اما جوانان و اعضای شورای مشورتی شهرستان متناسب با شرایط، به خوبی ایفای نقش کرده اند.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، تمهیدی فرماندار شهرستان بهارستانگفت: فعالیت جوانان در تمامی حوزه ها به ویژه اقدامات جهادی و مردمی برای مقابله با کرونا، نشان دهنده دغدغه مندی جوانان ماست.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در زمان شیوع کرونا صورت گرفته است، گفت: اگر این اقدامات را بررسی نمائیم، می بینیم که بخش عمده ای از فعالیت ها و اقدامات انجام شده، توسط جوانان صورت گرفته است.

تمهیدی این اقدامات ارزشمند را ثمره‌ی روحیه، نشاط و پویایی جوان دانست و اظهار داشت: اگر جوانان مورد حمایت قرار گیرند، اقدامات ارزشمند بیشتر و بهتر از این را برنامه ریزی و جامه‌ی عمل می پوشانند.


بیشتربخوانید؛

دیدار جمعی از جوانان فعال و موفق شهرستان با فرماندار دیواندره


نماینده عالی دولت در بهارستان، با اشاره به اینکه، انرژی جوانان، سوخت موتور توسعه و پیشرفت کشور است، تصریح کرد: اگر بخواهیم در مسیر توسعه یافتگی قرار بگیریم، می بایست همانند جنگ تحمیلی به نیروهای جوانمان اطمینان کرده و از ظرفیت آنها استفاده کنیم‌.

تمهیدی گفت: جوانان نگاه عمیقی به مسائل دارند و به خوبی می توانند مسائل را احصا و راهکار لازم برای حل آنها ارائه نمایند.

فرماندار بهارستان در خاتمه خاطر نشان کرد: مطالبه گری درست و عالمانه می تواند نقش جوانان و مجمع جوانان را نهادینه نمایند.

محمد مهدیزاده_استان تهران

226661