استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

تامین تجهیزات بیمارستان‌ بروجن در گرو اعتبار ملی

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: برای تامین تجهیزات بیمارستان جدید بروجن به تخصیص اعتبار ملی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیاز است.

به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال و بختیاری، عباسی با اعلام این خبر عنوان کرد: در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری، رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مشکلات و کمبود تجهیزات بیمارستان ولی‌عصر(عج) بروجن بحث و تبادل نظر شد.

وی تاکید کرد: تامین دستگاه ام آر آی(MRI) از مهم‌ترین نیازهای کنونی بیمارستان بروجن به‌شمار می‌رود.

عباسی یادآور شد: همچنین برای خرید سایر تجهیزات مورد نیاز بیمارستان تازه تاسیس بروجن باید اعتباراتی از ردیف‌های ملی تامین و اختصاص داده شود.

وی تصریح کرد: احداث پانسیون برای اسکان پزشکان از دیگر نیازهای بیمارستان بروجن است که انتظار می‌رود وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توجه ویژه به این موضوع داشته باشد.

بیمارستان تازه تاسیس و مرکز آموزشی درمانی ۲۳۹ تختخوابی ولی‌عصر (عج) بروجن ۲۴ تیرماه سال‌جاری با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

برای اجرا و احداث بیمارستان جدید بروجن یک‌هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

این بیمارستان در زمینی به وسعت ۳۹ هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شد.

بیمارستان ولی‌عصر (عج) بروجن دارای بخش‌های داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان، اورژانس، آی‌سی‌یو، سی‌سی یو، ان‌آی‌سی یو و همچنین پی‌سی‌سی‌یو است.

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ولی‌عصر (عج) بروجن سال ۱۳۸۷ آغاز شده بود.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: ایرنا

226523