مدیرکل زندان های گیلان:

۱۸ زندانی بندر انزلی توسط خیرین آزاد شد

مدیرکل زندان های گیلان عنوان کرد: با همت خیرین جهادی شهرستان بندر انزلی ۱۸ زندانی را با تامین ۱۵۰ میلیون تومان به آغوش گرم خانواده بازگرداندیم.

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، رضا محمدی اصل در حاشیه مراسم آزادسازی ۱۸ زندانی از زندان شهرستان بندرانزلی، اظهار کرد: این اقدام در ادامه پویش همیاری خیرین استان گیلان برای آزادی زندانیان صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر از حضور و شرکت فعال خیرین شهرستان بندرانزلی در پویش مذکور، تصریح کرد: با کمک و همدلی و مواسات خیرین انزلی و تاکیدات رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور مبنی بر شناسایی و فعال سازی گروه های جهادی در زندان ها را با همت خیرین جهادی شهرستان بندرانزلی ۱۸ زندانی را با ۱۵۰ میلیون تومان که ۶۰ میلیون توسط خیرین و ۹۰ میلیون با اخذ رضایت از شکات تامین شده، به آغوش گرم خانواده بازگرداندیم.


بیشتر بخوانید؛

طبق وصیت جوان گلستانی ۱۳ نفر از زندان آزاد شد


مدیرکل زندان های گیلان، با بیان اینکه حرکت جهادی مذکور در کل زندان های استان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش و کوشش مجموعه زندان های گیلان اجرایی کردن اولویت های سازمانی با عزمی جدی است و برای رسیدن به اهداف بلند و کوتاه مدت با برگزاری نشست های تخصصی و همفکری های مناسب و با ایجاد راهکارهای فنی و تخصصی تلاش می کنیم تا زندانیانی که امانت به دست ما هستند و دروان حبس را سپری می کنند با تعاملات بسیار ارزنده مقامات قضایی به آغوش گرم خانواده بازگردانیم.

احمدی نژاد، رئیس زندان بندرانزلی نیز، ضمن تشکر از خیرین گروه جهادی شهرستان انزلی در آزادسازی زندانیان، یادآور شد: این روند آزادی زندانیان در ماه های آتی همچنان ادامه دارد و با تعاملات ارزنده مقامات قضایی در زمینه کاهش جمعیت کیفری نیز رشد چشمگیری داشتیم.

منبع: ایسنا

226480