برای چندمین سال متوالی:

بیمه ایران تندیس طلایی رضایت مندی مشتریان سال 99 را دریافت کرد

تندیس طلایی ‏دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری به شرکت سهامی بیمه ایران اهدا شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، در آیینی که به همین مناسبت درساختمان مرکزی بیمه ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور رضایی مدیرعامل، مبرقعی عضو هیات مدیره، معاونین مدیرعامل و تنی چند از مدیران ‏بیمه ایران برپا شد، تندیس طلایی همایش سراسری رضایت مندی مشتریان ‏به مدیرعامل بیمه ایران اهدا شد.‏

مدیرعامل بیمه ایران هنگام دریافت جایزه تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان، در سخنانی ضمن تقدیر ‏و تشکر از زحمات تمامی کارکنان شرکت و شبکه فروش در سراسر کشور به پاس تلاش های درخور تحسین ایشان، ‏این جایزه را به آنان اهدا کرد و گفت: لازم است در فضای کسب و کار به صورت علمی فعالیت و در جهت خلق ارزش و نیازسنجی ‏مشتریان تلاش کرد؛ همان طوری که در بیمه ایران این اعتقاد وجود دارد که مشتریان چگونه فکر ‏می کنند و چگونه بیمه نامه خریداری می نمایند.رضایی با تاکید بر اینکه بیمه ایران برند شناخته شده ای است که توانسته سطح بسیار بالایی از مشتریان ‏وفادار را داشته باشد، افزود: ما به برند بیمه ایران ‏افتخار می کنیم.

وی افزود: علاوه بر شاخص های مورد ارزیابی که باعث ‏دریافت تندیس طلایی در بخش رضایت مندی مشتریان شده است، بحث سرعت عمل و اصلاح ‏فرایندها، هم در بخش صدور و هم در بخش خسارت، از اقدامات مهمی است که در جهت جلب ‏رضایت مشتریان بهبودهای لازم در آنها انجام پذیرفته است.


بیشتر بخوانید؛

هلدینگ های بزرگ کشور زیر چتر حمایتی بیمه ایران قرار می گیرند

بازدید مدیرعامل بیمه ایران از چند شعبه


مدیرعامل بیمه ایران در پایان اظهار داشت: اعتقاد داریم ‏وفق نیازهای مشتریان، خدمات را به ایشان ارائه دهیم و از آنجایی که در زمینه اقدامات ملی، بیمه ‏ایران همواره در صنعت بیمه، رتبه اول را دارد، در نوآوری و خلق محصول جدید و ارائه به ‏مشتریان نیز بسیار تلاش می کند. ‏

در این مراسم، آقای مبرقعی عضو هیات مدیره نیز در سخنانی با تاکید بر این که ‏بیمه ایران مقتدرترین شرکت در صنعت بیمه و تعیین کننده نقش مهمی در فضای اقتصادی ‏کشور است، گفت: بیمه ایران همواره شرایط لازم دیگری از جمله رضایت مندی مشتریان و برند شرکت، را درکنار وظایف و اقدامات ‏بیمه‌گری، مد نظر قرار داده است.

وی افزود: درکنار برخورداری از شاخص‌های مناسب برای ‏جلب رضایت مشتری باید برای حفظ این موقعیت و حتی فراتر رفتن از این شاخص ها، اقدامات ‏عملیاتی بیشتری انجام پذیرد.‏

در این مراسم، خانم زهره مدیرکل بازاریابی بیمه ایران نیز گفت: همایش رضایت مندی ‏مشتریان در سال ۹۹ با بررسی 46 شاخص عمومی و 17 شاخص اختصاصی برگزار شد و ‏بیمه ایران به صورت هدفمند و با قرار گرفتن در معرض این ارزیابی خود را مورد سنجش قرار داد که ‏خوشبختانه با همت و تلاش مدیران ارشد و کلیه کارکنان شرکت در سراسر کشور با داشتن ‏استانداردهای لازم موفق به کسب تندیس طلایی شد. ‏

آقای ترکمان مدیرعامل شرکت پیشگامان گفتگو که برگزاری همایش ‏سراسری رضایت مندی مشتریان را به عهده داشتند در سخنانی اعلام کرد: همایش رضایت ‏مندی مشتریان در سال ۹۹ با بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی اعلام شده، برگزار شد و ‏بیمه ایران در بین 94 سازمانی که در این همایش شرکت کرده بودند، نشان داد که این سازمان ‏در سطح بسیار بالایی از رضایت مندی مشتریان قرار دارد.‏

225528

سازمان آگهی های پرسون