پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و نکوداشت روز پرستار

ولادت با سعادت ستاره پر فروغ، بانوی فصاحت، بلاغت و اعجاز، عالمه غیرمعلمه، عابده آل علی، معصومه صغری، امینة‌ا...، نائبة الزهرا، نائبة الحسین، عقیلة النساء، شریکة الحسین، عقیلة العرب، مصادق أتم الگوی بانوان مسلمان، فاطمه صغری، حضرت زینب کبری سلام‌ا... علیها و روز پرستار را به تمامی مسلمان به ویژه مدافعان سلامت تبریک می‌گویم.

به گزارش سایت خبری پرسون، پرستاران درمان‌گران روح و جسم بیماران هستند، آن‌ها با دریای بی‌کران محبت و رفتار عاشقانه و گفتار لطیف خود علاوه بر زدودن بیماری از تن و جان بیماران در پرتو حمایت‌های عاطفی آسایش را به آن‌ها و خانواده‌شان هدیه می‌دهند و نور حیات را در وجودشان روشن نگه می‌دارند.

بی‌تردید خدمت به بندگان خداوند توفیق و عبادتی ارزشمند است و اهتمام اولیای الهی به امر پرستاری نشان از اهمیت و شرافت این شغل دارد چرا که خدمت به خلق در فطرت پاک انسان به ودیعه گذاشته شده است و شما عزیزان با مجاهدت‌های بی‌شائبه خویش رضایت و خشنودی بیماران، خانواده‌شان و خداوند را برای خویش رقم می‌زنند.


حال فرصت را مغتنم شمرده و به عنوان عضوی از جامعه پزشکی این روز را به همه پرستاران ارجمند تبریک می‌گویم. امیدوارم در سایه‌سار اولیای الهی، توجهات یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌ا... العظمی امام خامنه‌ای همواره در راه خدمت به مردم شریف و ولایت‌مدار موفق و سربلند باشید.

225076

مطالب مرتبط