به لطف پنالتی و VAR؛

پرسپولیس باز هم در رسیدن به قهرمانی در آسیا ناکام ماند

فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی با برتری نماینده کره جنوبی پایان یافت که پرسپولیس شایسته قهرمانی بود و به دلیل حواشی ایجاد شده پیش از دیدار، نماینده کشورمان از رسیدن به این مهم بازماند.

به گزارش سایت خبری پرسون، دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی با برتری نماینده کره جنوبی پایان یافت که پرسپولیس ایران شایسته قهرمانی مطلق در این مسابقات بود و متاسفانه به دلیل حواشی ایجاد شده در ماه های اخیر از رسیدن به این مهم بازماند.


بیشتر بخوانید؛

محرومیت قطعی عیسی آل‌کثیر از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا

آیا پرسپولیس ایران ماموریت نیمه تمام خود را در قاره کهن کامل می کند؟


پرسپولیس ایران در حالی پای به این دیدار حساس نهاد که چند مهره کلیدی اش را به دلیل محرومیت و به لطف مسئولین AFC محروم می دید و قطعا خلا حضور بازیکنی همچون عیسی آل کثیر در این دیدار احساس می شد. از سوی دیگر نیز تصمیمات اشتباه در داوری این دیدار مهم بی تاثیر نبود و در نهایت نماینده کره جنوبی به لطف VAR توانست دوبار از روی نقطه پنالتی دروازه نماینده کشورمان را بازکند و قهرمان این مسابقات شود.

اقدامات ناجوانمردانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در راه رسیدن پرسپولیس به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تا مدت ها در ذهن هواداران فوتبال خواهد ماند و امید است دیگر شاهد چنین تصمیمات و اتفاقات در سطح اول فوتبال آسیا نباشیم.

224919

مطالب مرتبط