صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال همچنان آبی ماند

تیم فوتبال استقلال خوزستان با برتری مقابل آرمان گهر سیرجان همچنان صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند.

به گزارش سایت خبری پرسون، استقلال خوزستان برای 13 امتیازی شدن زجر زیادی کشید چون در مصاف با آرمان گهر سیرجان هر چه زد به در بسته خورد و در دقیقه 5 وقت اضافه بود که با پنالتی که داور گرفت شانس گلزنی پیدا کرد. این ضربه توسط فرشاد جانفزا تبدیل به گل شد.

بلال میرزا علی در دقیقه 80 بازی از سوی داور بازی اخراج شد و آرمان گهر در شرایطی گل مساوی را خورد که 10 نفره بازی می کرد. البته استقلال خوزستان در جریان بازی برای اینکه به گل برسد ارایه گر فوتبال رو به جلویی بود اما هر چه می زد به در بسته می خورد. بازی متراکم آرمان گهر کمتر به تیم میزبان اجازه هنرنمایی داد اما زمانی که تیم آرمان گهر 10 نفره شد استقلال خوزستان با روزنه های بیشتری برای رسیدن به گل مواجه شد و در نهایت با پنالتی ای که گرفت به خواسته خود رسید.


بیشتر بخوانید؛

صدر جدولی که می خواهد آبی بماند

ملوان بندرانزلی پیروز دربی حساس گیلان شد


استقلال خوزستان که قهرمانی در لیگ برتر و حضوردر لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد با امیر خلیفه اصل تیم خوب و جانداری نشان داده و در صورتی که در ادامه مسیر با مشکل مالی مواجه نشود می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. تیمی که در لیگ برتر قهرمان شده به طور حتم می تواند در لیگ یک هم قهرمان شود. به واقع آبی های اهواز شخصیت تیمی خوبی دارند.

منبع: ورزش سه

224556

مطالب مرتبط