به صورت ویدئو کنفرانس:

افتتاح پارکینگ هوشمند مشهد فردا با حضور رئیس جمهور انجام می‌شود

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پارکینگ هوشمند مجد با ظرفیت پارک هزار و ۱۰۰ خودرو فردا با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه پارکینگ مجد در محدوده منطقه دو شهرداری مشهد، حدفاصل چهارراه شهید کریمی و چهارراه مجد با ۳۳۰ متر طول و ۳۵ متر عرض در سه طبقه احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ مجد از دو ورودی و خروجی مجزا، ۸ دستگاه پله و ۲ دستگاه آسانسور برای ورود و خروج شهروندان از سطح خیابان برخوردار است، افزود: این پروژه با توجه به موقعیت مکانی در مسیر حرم مطهر رضوی و بازار‌های اطراف، مناسب‌ترین پارکینگ در منطقه خواهد بود.


بیشتر بخوانید؛

سامانه هوشمند اشتغال منطقه آزاد کیش به روز رسانی شد


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: پارکینگ مجد که در ۳ طبقه زیر سطح زمین با حدود ۳۳ هزار متر مربع احداث شده از ظرفیت پارک بیش از یک هزار و ۱۰۰ خودرو برخوردار است.

کاظمی بیان کرد: این پارکینگ هوشمند دارای تجهیزات اطفاء حریق، فن‌های تخلیه دود و آسانسور است که فردا به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: پارکینگ مجد با توجه به تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری که در آن بکار گرفته شده است، یکی از پارکینگ‌های هوشمند مشهد است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: همچنین در کنار افتتاح پارکینگ هوشمند مجد با حضور رییس جمهور از ۳۱ دستگاه اتوبوس، ۱۷۰ دستگاه مینی بوس و ۴۰۵ دستگاه تاکسی نوسازی شده نیز رونمایی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

224467

مطالب مرتبط