اعلام آمادگی «بهروز افخمی» برای ساخت سریال حاج قاسم سلیمانی

«بهروز افخمی» کارگردان سینما و تلویزیون گفت: من آمادگی‌ام را برای ساخت سریال "حاج قاسم سلیمانی" اعلام کرده‌ام و خیلی خوشبخت خواهم بود که با فراهم شدن مقدمات کار و ساختِ چنین اثر فاخری، من کارگردان این کار باشم.

به گزارش پرسون، «بهروز افخمی» کارگردان سینما و تلویزیون که این روزها مشغول ساخت سریال «رعد و برق» است، در پاسخ به این سؤال که شنیده شده سریال "حاج قاسم سلیمانی" را قرار است شما بسازید، گفت: من آمادگی‌ام را اعلام کرده‌ام و خیلی خوشبخت خواهم بود که با فراهم شدن مقدمات کار و ساختِ چنین اثر فاخری، من کارگردان این کار باشم.

وی درباره جزئیات این اثر و شکل و شمایلی که باید داشته باشد، تأکید کرد: من هنوز تصوری از این کار ندارم که بتوانم درباره جزئیاتش چیزی بگویم مثلاً اینکه از دوران کودکی سردار و یا برهه‌ای از عملیات‌هایش به تصویر کشیده شوند؛ فقط تمام دغدغه‌ام این است کاری که قرار است برای ایشان ساخته شود باید تمام اتفاقاتش طوری کنار هم قرار بگیرند که شکلِ جهانی و بین‌المللی پیدا کند.

افخمی تصریح کرد: آنقدر می‌دانم نام این فیلم باید سلیمانی باشد. یعنی کاملاً متمرکز باشد روی شخصیت حاج قاسم اما اینکه از دوران کودکی شروع کنیم بعید است. به نظرمن آن شخصیتی که فرمانده سپاه قدس بود باید محورِ این سریال باشد. بیشتر فکر می‌کنم این کار باید به شکلی ساخته شود که به شکل یک فیلم سینمایی 3 ساعته یا دو فیلم سینمایی سه ساعته قابلِ مونتاژ و نمایش روی پرده‌های بزرگ هم باشد. البته می‌دانم که برای نمایش چنین فیلمی روی پرده‌های بزرگ سینماهای دنیا مشکل خواهیم داشت اما فیلم وقتی آماده شد یک روزی روی پرده هم دیده می‌شود و آن موقع باید ببینیم شکوهِ لازم و خصوصیت لازم برای دیده شدن روی پرده داشته یا خیر.

224366