بلاتکلیفی «رعد و برق» در پخش!

سریال «رعد و برق» ساخته بهروز افخمی که قرار بود سریال مناسبتی تلویزیون برای ماه رمضان ۱۴۰۰ باشد و پس از پخش یک قسمت از آنتن کنار گذاشته شد، با نزدیک شدن به ماه رمضان ۱۴۰۱ هنوز به آنتن نرسیده است!
تصویر بلاتکلیفی «رعد و برق» در پخش!

به گزارش سایت خبری پرسون، سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی که ماه رمضان گذشته به عنوان سریال مناسبتی شبکه پنج سیما معرفی شد و حتی یک قسمت از آن نیز به روی آنتن رفت، اکنون پس از گذشت چندین ماه و در حالی که کمتر از سه ماه دیگر ماه رمضان آینده از راه می رسد، هنوز به پخش نرسیده و خبری رسمی هم از ادامه تولید آن نیست.

«رعد و برق» در فروردین ماه سال جاری و با شروع ماه مبارک رمضان، قرار بود سریال مناسبتی تلویزیون باشد اما در اولین روز ماه رمضان در حالی که دیگر سریال ها از شبکه‌های مختلف به پخش رسیدند، قسمت اول «رعد و برق» به آنتن نرسید و با یک روز تاخیر در روز دوم ماه رمضان پخش شد. در ادامه پخش قسمت دوم این مجموعه نیز با مشکل مواجه شده و سازندگان مشکلات فنی و دشواری ساخت را بهانه این تاخیر عنوان کردند.

اما اتفاق عجیب، آن بود که تلویزیون پس از آن، دیگر هیچ وقت رنگ «رعد و برق» افخمی را به خود ندید! ماه رمضان به پایان رسید، تابستان و پاییز هم گذشت اما در آخرین ماه های سال جاری و شروع رمضانی جدید دو هفته پس از سال نو، هنوز خبری از پایان ساخت یا به آنتن رسیدن سریال «رعد و برق» نیست.

در آخرین گفت‌وگو با تهیه کننده این سریال که حدود پنج ماه قبل انجام شد، هاشمی اظهار کرد که هنوز قسمت‌هایی از تصویربرداری و مراحل پس از تولید این مجموعه باقی مانده است. این تهیه کننده پیش بینی کرد که «رعد و برق» در مهر ماه و با ۶ ماه تاخیر آماده پخش می‌شود. اما اکنون و در اواخر دی ماه هنوز خبری از این سریال تلویزیونی نیست. این در حالی است کمتر از سه ماه دیگر ماه رمضان، دوباره از راه می‌رسد و تلویزیون باید خودش را برای پخش سریال‌های مناسبتی جدید آماده کند.

381177