مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان:

۳۷۱ واحد صنایع تبدیلی در کرمانشاه مشغول فعالیت هستند

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۳۷۱ واحد صنایع تبدیلی با اشتغالزایی بیش از ۴ هزار نفر در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه ایجاد واحد‌های مدرن و جدید در بخش صنایع تبدیلی نیاز به سرمایه گذاری نسبتا بالایی دارد گفت: کمبود سرمایه گذار با تمکن مالی مناسب از مشکلات اصلی در بخش صنایع تبدیلی است.

کریمی افزود: یکی از نیاز‌های اصلی بخش صنایع تبدیلی تخصیص اعتبارات بانکی بیشتر با نرخ سود مناسب (زیر ۱۰ درصد) و مختص این صنایع است.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان برای سرمایه گذاری در زیر بخش‌های مختلف صنایع تبدیلی گفت: اولویت‌های سرمایه گذاری در این بخش تهیه و واحد مشاوره رایگان در سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شده که آماده‌ی ارائه‌ی هرگونه راهنمایی به متقاضیان سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی است.


بیشتر بخوانید؛

کیفیت هوای کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت

تشکیل ۳۲۰ گروه خود یار در طرح تامین مالی خرد بهزیستی استان کرمانشاه


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی استان با اشاره به اشتغال بیش از ۴هزار نفر در بخش‌های مختلف صنایع تبدیلی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر واحد‌های موجود بیش از ۶۷ طرح صنایع تبدیلی در استان در دست ساخت است که از این تعداد ۱۶ واحد با ظرفیت ۹۸ هزار تن و سرمایه گذاری بیش از ۶۴ میلیارد تومان در زیربخش‌های زراعی، باغی، دام و طیور تا پایان سال جاری و مابقی نیز تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

کریمی افزود: در حال حاضر ۳۷۱ واحد صنایع تبدیلی با ظرفیت ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار تن در زیر بخش صنایع تبدیلی (فرآوری، بسته بندی و ذخیره سازی) در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

وی ایجاد واحد‌های فرآوری سیب زمینی، زعفران، نخود و کشتارگاه مدرن را از اقدامات انجام شده در بخش صنایع تبدیلی استان کرمانشاه طی سال‌های اخیر اعلام کرد.

224149

مطالب مرتبط