مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه؛

ایجاد ۵۵۹۰ نفر اشتغال زایی بین مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه/ در سال جاری هدف اصلی ایجاد 6 هزار فرصت شغلی برای مددجویان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: هدف امسال ما ایجاد ۶۰۰۰ فرصت شغلی است، اما در صورت تأمین اعتبار ۱۰ هزار شغل ایجاد خواهیم کرد.

کرمانشاه-پرسون؛ جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه معاونین پیشن و جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه به ریاست استاندار و با حضور مسئولان نظامی و انتظامی، روحانیت معزز و مدیران ادارات هم اکنون پیش از ظهر امروز «۲۰ شهریور ماه» در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

محسن رخصی « مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه در سال گذشته ایجاد اشتغال را به عنوان اولویت کاری خود قرار داده و توانسته ۵۵۹۰ اشتغال در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد با بودجه ای بیش از یکصد ۸۳ میلیارد تومان ایجاد کند و رتبه اول کشور را برای خود اختصاص داده است.

رخصی افزود: هدف امسال ما ایجاد ۶۰۰۰ فرصت شغلی است، اما در صورت تأمین اعتبار ۱۰ هزار شغل ایجاد خواهیم کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی در ادامه گفت: فرهنگ کار در استان پایین است و نیازمند همکاری مدیران ادارات و رسانه هاست که این فرهنگ بین مردم توجیه شود.
رخصی تاکید کرد: ضمانت بانکی برای تسهیلات بانکی مددجویان مقداری سنگین است که نیازمند عنایت مسؤولان و مدیران بانکی هستیم.
مهین رحمانی- استان کرمانشاه

195369