«این عشق هیولایی» هم‌قیمتِ دیوان حافظ

پیش‌فروش کتاب شعر خواننده پرطرفدار

در روزهایی که بازار نشر به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات زیادی رو‌ به‌ روست کتاب شعر«محسن چاوشی» خواننده پرطرفدار کشور با قیمت ۷۰ و ۱۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش پرسون، پیش‌فروش کتاب شعر «این عشق هیولایی» اولین مجموعه از غزل‌های محسن چاوشی آغاز شد.

کتاب «این عشق هیولایی» مشتمل بر ۳۱ غزل محسن چاوشی است. نکته قابل توجه، قیمت نامتعارف و عجیب آن است زیرا قیمت این کتاب با صحافی جلد سخت ۱۱۰ هزارتومان و با صحافی جلد معمولی (شومیز) ۷۰ هزارتومان است. این در حالی‌ست که کتاب شعر «ضد» فاضل نظری با جلد معمولی ۲۸ هزار تومان و یک دیوان حافظ نفیس با جلد چرمی ۱۲۸ هزارتومان است.


بیشتر بخوانید؛

انتشار نخستین کتاب اشعار «محسن چاوشی»

ماهو به بازار کتاب می‌آید


انتشارات آفتاب اندیشه در توضیح این کتاب در سایت فروش خود نوشته است: «کتاب مجموعه‌ای از شعرهای خواندنی محسن چاوشی است که با هر بیت، خواننده را نو به نو از لذت کشف و شهود، سرشار خواهد کرد. شعرهایی که مثل خود شاعر، منحصر به فردند.»

گفته می‌شود تمام اشعار یازدهمین آلبوم چاوشی به نام «این عشق هیولایی» که قرار است به زودی منتشر شود برگرفته از کتاب شعر این خواننده است.

با توجه به فعالیت های گسترده چاوشی در زمینه آزادسازی زندانیان محکوم به اعدام، ممکن است درآمد ناشی از فروش کتابش نیز به این امر اختصاص یابد و گرانی قیمت آن به این دلیل باشد.

224052