انگشتر حاج قاسم در دستان خواننده پاپ

یکی از خوانندگان جوان موسیقی کشورمان با اشاره به اجرای قطعه «ما ملت امام حسینیم» در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی از خاطره انگشتری که این شهید بزرگوار به وی هدیه داد، سخن گفت.

به گزارش پرسون، میلاد هارونی که طی روزهای اخیر همراه با صابرخراسانی در مزار شهید قاسم سلیمانی و چندین شهر کشور به اجرای زنده قطعه «ما ملت امام حسینیم» پرداخته بود، توضیح داد: خوشبختانه پس از ساخت این اثر موسیقایی که با همراهی صابر خراسانی عزیز صورت گرفت، ما توفیق داشتیم که کار را در شهرهای مختلف کرمان، مزار شهید قاسم سلیمانی و چند شهر دیگر اجرا کنیم که خوشبختانه با عنایت ویژه حاج قاسم و شهدای عزیزمان استقبال بسیار خوبی از این قطعه شد.

هارونی افزود: یکی از ماندگارترین لحظاتی که در این اجراها تجربه کردم، مربوط به اجرای ما در یکی از زندان‌های کرمان بود که در آنجا مشاهده کردم زندانیان با موضوع حاج قاسم نمایشگاهی را به صورت خودجوش راه اندازی کرده بودند که برایم خیلی عجیب بود و به من ثابت کرد که مکتب حاج قاسم که می‌گویند یعنی چه؟ او قطعاً یکی از بزرگترین انسان‌های روزگار من است که وقتی رفت دیدیم که چه جمعیتی شیدای او بود.

وی بیان کرد: تا آنجا که یادم می‌آید در همین چند روز بیش از ۴۰ بار آهنگ را پیش روی مخاطبان عزیزمان اجرا کردیم و شکل استقبال هم به نوعی بود که قطعاً یکی از بهترین و شیرین‌ترین تجربه‌های کاری من به حساب می‌آید. به هر حال فارغ از تمام ارزش‌ها و صفات ممتازی که در وجود حاج قاسم بود، آنچه برایم شیرین‌تر و جذاب‌تر شد، حس شخصی‌ام به این شهید بزرگوار بود که در زمانی توفیق پیدا کردم انگشتری را از او هدیه بگیرم. یک روز فراموش نشدنی که قطعاً برایم دربرگیرنده تجربه‌ای ارزشمند و مهم بود.


بیشتر بخوانید؛

خواننده معروف پاپ در پیش فروش کتاب رکورد زد!

کنایه امیر آقایی به اشتباه صدا و سیما در معرفی یک خواننده انگلیسی


این خواننده جوان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: حدود سه سال پیش بود که بنا به یک سفارش موسیقایی اثری را با موضوع مقاومت تولید کردم که یک برنامه رونمایی آن در حرم امام رضا (ع) برگزار شد. این اثر یک قطعه چهار زبانه فارسی، عربی، افغانستانی و پاکستانی بود که بهمن ماه سال ۹۶ رونمایی شد. اتفاقاً در این مراسم توفیق داشتیم که در کنار حاج قاسم اثر را رونمایی کنیم و این برای من باعث دنیایی افتخار بود که سردار سلیمانی یک انگشتر به من هدیه داده و از نحوه تولید کار ابراز رضایت کرده بود.

میلاد هارونی از جمله خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است. این خواننده ۲۴ ساله در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه‌ای قطعه‌ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. او در تابستان سال ۹۳ موسسه‌ای به‌نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید شد.

«این عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آیینه‌ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی‌نشون‌ها»، «عشق بی مرز» از جمله آثاری است که این خواننده تاکنون منتشر کرده است.

منبع: مهر

227217

مطالب مرتبط