کلاهبرداری به بهانه تست بازیگری!

چندی‌ است که عده‌ای کلاهبردار به بهانه تست بازیگری و انتخاب بازیگر برای سریال‌های نمایش‌خانگی اقدام به گرفتن پول از علاقمندان می‌کنند!

به گزارش پرسون، به تازگی در فضای مجازی تبلیغاتی مبنی بر انتخاب بازیگر برای سریال‌های نمایش‌خانگی در دست تولید رواج یافته که پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که برخلاف ادعای صاحبان این دست آگهی‌ها، هیچ ارتباطی میان آنها با عوامل اصلی و هنرمندان شناخته شده سینما ‌و تلویزیون وجود ندارد و تنها افرادی سودجو در حاشیه سینما هستند که با کلاهبرداری، ضمن بدنام کردن سینماگران روزگار می‌گذرانند.
شگرد کلاهبرداری این افراد، دریافت مبالغی بین چهار تا شش میلیون تومان به بهانه آموزش بازیگری در جلوی دوربین برای سریال مورد ادعا و یا دریافت مبالغ کمتری به بهانه گرفتن تست و معرفی به پروژه‌های در دست تولید است و با پیگیری خبرهای مربوط به سریال‌های در مرحله پیش‌تولید نمایش‌خانگی، از نام اثر و سازندگان آن نیز برای جلب اعتماد مالباختگان علاقه‌مند به بازیگری سوءاستفاده می‌کنند.
علاقه‌مندان به بازیگری می‌توانند صحت و سقم هر تبلیغ یا ادعایی در این باره را از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد جویا شوند.

منبع: ستاره سینما

223991

مطالب مرتبط