مدیر کل ورزش و جوانان همدان:

هدف از رونق کشتی استان کسب طلای المپیک است

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: هدف از توسعه و رونق کشتی استان همدان کسب طلای المپیک و ساختن انسان های متخصص و متعهد است.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان؛ حمید سیفی مدیر کل ورزش و جوانان امروز در جمع مربیان، کشتی گیران و داوران کشتی استان همدان با اشاره به اینکه کشتی ستون و پایه ورزش بزرگان ماست اظهار کرد: امروز موی سفید بزرگان کشتی برای رونق دوباره این ورزش بسیار ارزشمند است.

سیفی افزود: امروز هدف ما از رونق دوباره ورزش کشتی در استان همدان علاوه بر کسب مدال طلای المپیک، ساختن انسان های متعهد و متخصص است.

وی با بیان اینکه از هر طرح و برنامه ای که مربیان برای توسعه ورزش کشتی استان دارند استقبال می کنیم گفت: امروز خرسندم که رئیس فدراسیون کشتی کشور دغدغه مند است که استان همدان در کشتی به اوج برسد.


بیشتر بخوانیم؛

حال و روز کشتی خوب نیست


مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: در برنامه اداره ورزش و جوانان استان است که کارگاه های مختلف نوع و سبک زندگی برای ورزشکاران طراحی کند.

سیفی یادآور شد: در خصوص مشکلات ازدواج و اشتغال قهرمانان کشتی با جمع آوری یک بانک اطلاعاتی این اطلاعات را به وزارت ورزش و جوانان برای پیگیری بیشتر ارسال گروه دارم.

یاری رئیس هیات کشتی استان همدان نیز در این نشست با بیان اینکه کشتی استان نیاز به دلگرمی بیشتر پیشکسوتان این عرصه دارد بیان کرد: من به عنوان رئیس هیات کشتی استان قدردان زحمات مربیان کشتی استان هستم چراکه آنها کاری دشوار و وظیفه خطیری را برعهده دارند.

منیژه فرهانپور _ استان همدان

223776