فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خبر داد:

کشف بیش از ۳ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۲۳ نفر در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف سه کیلو و ۳۷۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۳ نفر در این رابطه، خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان شرقی، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان، سرهنگ رمضان الهوردیان، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد قرار گرفت.

وی افزود: با اطمینان از صحت موضوع و با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، ماموران ۲۳ متهم را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در چند عملیات جداگانه موفق شدند متهمان را دستگیر و در بازرسی بدنی و منزل و خودروی آن‌ها مقدار سه کیلو و ۳۷۰ گرم امواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف کشف کنند.


بیشتر بخوانید؛

دستگیری ۶۳۸ مورد قاپ زنی طی ۴۸ ساعت

دستگیری عاملان تعرض به ماموران انتظامی زاهدان


فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با بیان این‌که در این رابطه چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

الهوردیان همچنین، بر جدّیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر تاکید و از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی کرد.

وی در خاتمه از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

221855