تمدید شد؛

مهرواره قرآنی «طاها» ویژه خانواده‌های اهل سنت

طبق اعلام معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، مهلت ثبت‌نام در نخستین مهرواره قرآنی «طاها» ویژه طلاب و روحانیان و خانواده‌های اهل سنت تمدید شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، همزمان با سراسر کشور، نخستین مهرواره قرآنی «طاها» با شعار «قرآن، کتاب زندگی» ویژه خانواده طلاب و روحانیان اهل سنت در رشته‌های مختلف هنری و قرآنی در استان فارس برگزار می‌شود که آخرین مهلت ثبت‌نام در آن ۱۵ آذرماه اعلام شده بود اما به دلیل استقبال از این مهرواره، مهلت ثبت‌نام در آن تا پایان آذرماه جاری تمدید شد.


بیشتر بخوانید:

هیأتی‌ها و قرآنی‌ها به نیابت از «حاج قاسم» خون می‌دهند


این مهرواره به‌ همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به دلیل‌ شیوع کرونا در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

مهرواره قرآنی «طاها» با شعار قرآن، کتاب زندگی در گروه‌های مختلف طلاب و روحانیون، همسران، فرزندان زیر ۷ سال، فرزندان ۷ تا ۱۲ سال، فرزندان ۱۲ تا ۱۸ سال و فرزندان بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود.

رشته‌های این مهرواره قرآنی شامل حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، حفظ موضوعی و سور منتخب، قرائت ترتیل و تحقیق، ترجمه و مفاهیم، یادداشت قرآنی، نقاشی و قصه‌گویی قرآن، خوشنویسی آیات قرآنی و تولید و نشر محتوای قرآنی هستند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در مهرواره قرآنی «طاها» و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.taha.dmsonnat.ir مراجعه کنند.همچنین شماره تماس ۰۲۱۶۳۴۹۷۲۳۰ نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر برای این مهرواره قرآنی اعلام شده است.

223506

مطالب مرتبط