مدیر آموزش و کار آفرینی سپاه لرستان:

اجرای طرح ویژه پوشش و حمایت از تولیدات خانگی

مدیر آموزش و کارآفرینی سپاه لرستان گفت: ترویج و یاری  بخش صنایع دستی را با مشارکت  میراث فرهنگی در دستور کار قرار دادیم تا بخشی از مشکلات اقتصادی استان را رفع کنیم. حمایت و همکاری بین نهادها رمز حل مشکلات اقتصادی لرستان است. هدف ما حمایت از تولیدات خانگی است.

بهرام بازوند مدیر آموزش و کارآفرینی سپاه لرستان در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: مشاغل صنایع دستی را با اجرای طرحی ویژه حمایت خواهیم کرد. ترویج و یاری بخش صنایع دستی را با مشارکت میراث فرهنگی را در دستور کار قرار دادیم تا بخشی از مشکلات اقتصادی استان را رفع کنیم. حمایت و همکاری بین نهادها رمز حل مشکلات اقتصادی لرستان است.

وی افزود: با استفاده از اساتید اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و همچنین تربیت مربیان بسیجی می‌توان سبب ترویج آموزش در مناطق دوردست و محروم و همچنین استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی آموزشی شد. آموزش درست و اصولی پایه اصلی موفقیت هر شغلی است. با اجرای این طرح همه کارگاه های کوچک را پوشش خواهیم داد.

بازوند در ادامه گفت: با توجه به اینکه استان لرستان در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت بالایی برخوردار است سازمان بسیج سازندگی در راستای گسترش و ترویج مشاغل در حوزه صنایع دستی و گردشگری و همچنین ایجاد مناطق بوم گردی در استان آمادگی همکاری دارد.

مدیر آموزش و کارآفرینی سپاه لرستان ادامه داد: کارگاه های کوچک تولیدات صنایع دستی را با ارائه خدمات ویژه آموزشی و اعطای تسهیلات تقویت خواهیم کرد و مقدمات صادرات تولیدات این کارگاه ها را فراهم خواهیم کرد.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

226269