مدیر توزیع برق شهرستان شازند خبر داد:

اجرای طرح تست و بازرسی بیش از 14 هزار اشتراک برق در شازند

مدیر توزیع برق شهرستان شازند از اجرای طرح تست و بازرسی بیش از 14 هزار اشتراک برق دراین شهرستان طی 8 ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید مامقانی نژاد بابیان اینکه اصلاح 2343 انشعاب برق مشترکان انجام شده است، افزود: تست و بازرسی 13هزار و 500 دستگاه کنتور برق عادی و 730 دستگاه کنتور دیماندی در این شهرستان صورت پذیرفته و 520 کنتور برق آنالوگ و فرسوده تعویض شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شازند گفت: رعایت حقوق مصرف کنندگان انرژی الکتریکی وحرکت درمسیرتحقق طرح ملی کاهش تلفات انرژی از مهمترین برنامه های مورد توجه است که به عنوان یک هدف متعالی دنبال می شود، به همین دلیل بررسی شناخت عوامل تاثیرگذار وتست لوازم اندازه گیری از جمله راهکارهای مهم نیل این هدف می باشد.

مامقانی نژاد بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 132 کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در سطح شهر و روستاهای شهرستان تبدیل شده است، افزود: تبدیل 45کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

وی جمع آوری و ساماندهی و فروش انشعاب به بیش از80 انشعاب برق غیر مجاز در سطح شهرستان، تعمیر200کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 6کیلومتر شبکه فشار متوسط، عقد قرار داد با 239مشترک صنعتی و کشاورزی در طرح های پیک سایی را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد.

223320