تحول در تیم های تبریزی؛

منصوریان و بیاتلو برکنار شدند

علیرضا منصوریان، سرمربی تراکتورسازی تبریز و وحید بیاتلو، سرمربی ماشین سازی تبریز با کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شدند.

به گزارش سایت خبری پرسون، در بیانیه باشگاه تراکتور در خصوص برکناری منصوریان چنین آمده است: «نظر به عدم تحقق اهداف تعیین شده در هنگام عقد قرارداد، هیئت مدیره باشگاه برای قطع رابطه قراردادی با علیرضا منصوریان به توافق رسید. سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور متعاقبا معرفی خواهد شد.»

در این میان شنیده می‌شود ساکت الهامی سرمربی فصل گذشته تیم تراکتور که همراه با این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی رسید، گزینه اصلی هدایت سرخپوشان تبریزی است و صحبت‌های اولیه برای بازگشت او به تبریز انجام شده است.
گفتنی است منصوریان در پنج بازی‌ که هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده داشت، به یک پیروزی، یک شکست و سه تساوی دست یافت و تیمش با ۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد.


بیشتر بخوانید؛

حسرت ادامه دار پیروزی تراکتورسازی با منصوریان در تبریز

استقلال کار سختی در برابر ما خواهد داشت


ماشین سازی تبریز در این فصل با تغییرات پر تعداد پای به مسابقات گذاشت و وحید بیاتلو به‌عنوان سرمربی جوان این تیم انتخاب شد و بازیکنان مدنظرش را جذب کرد ولی با این حال نتوانست در پنج مسابقه اخیرشان نتایج خوبی کسب کند و تنها یک امتیاز به دست آورد.

ماشین‌سازی روز گذشته در آخرین دیدار شکست سنگینی را مقابل آلومینیوم اراک متحمل شد و همین موضوع موجب شد تا فشار هواداری بر این مربی افزایش پیدا کند و وحید بیاتلو به دنبال نتایج ضعیف از سرمربیگری این تیم استعفای خود را صبح امروز به باشگاه ماشین‌سازی تحویل داد.

جلسه هیات مدیره باشگاه ماشین سازی امشب برگزار و در مورد آینده باشگاه ماشین‌سازی تصمیم‌گیری خواهد شد.

بیاتلو در شرایطی تصمیم به جدایی از ماشین‌سازی گرفت که ساعتی قبل باشگاه تراکتور خبر از قطع همکاری با علیرضا منصوریان داده بود و احتمال می‌رفت ماشین‌سازان هم سرمربی خود را اخراج کنند که البته بیاتلو صبح امروز از سمت خود استعفاء کرد.

احتمال می‌رود سرمربی جدید ماشین‌سازی طی ۲۴ ساعت آینده انتخاب شود.

منبع: ورزش۳

223515