مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی آذین چرم خاوران:

برای نخستین بار در شرق کشور چرم مصنوعی تولید می شود

مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی آذین چرم خاوران گفت: با سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد تومانی در تنها کارخانه تولید چرم مصنوعی استان ، سالانه سه هزار تن چرم، روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان جنوبی، مهندس مرتضی حجتی پور گفت: سالانه ۳ هزار تن چرم مصنوعی در تنها واحد تولید کننده این محصول در شرق کشور تولید می شود.

وی افزود: با توجه به مزیت‌های مناطق ویژه اقتصادی، واحد تولید چرم منصوعی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند ساخته شده و از یکسال پیش تولید آن آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی آذین چرم خاوران، سرمایه گذاری انجام شده در این واحد را ۲۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این واحد برای ۲۵ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

حجتی پور با اشاره به اینکه در این واحد انواع چرم مصنوعی مبلی، کیفی، کفشی، خودرویی و لباسی در هر طرح و رنگ مورد نظر مشتری تولید می‌شود افزود: محصولات این کارخانه علاوه بر شهر‌هایی همچون تهران، قم، اصفهان و همدان، به کشور‌هایی همچون افغانستان، عراق و حوزه C.I.S صادر می‌شود.

وی با اشاره به کیفیت بالای محصولات این واحد تولیدی گفت: در تلاشیم تا در آینده، طرح توسعه این کارخانه را نیز اجرا کنیم تا ظرفیت سالانه به دو برابر (۶ هزار تن) افزایش یابد.

منبع: پیام خاوران

223032